Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzy schreef:Ik geloof dat wij over andere soort humor beschikken
Sizzy schreef:LekkerHet is de laatste dagen echt heerlijk paardrijweer, ik heb om half 12 les
Jamy schreef:
Mijn dag vandaag:
O: eierkoek met becel light, magere kwark
T: 2 liga continue koekjes
L: 2 volkorenbolletjes, 1 met appelstroop en half kipfilet, 1 met 1/4 pindakaas, 1/4philadelphia light en halve met jam (en beide met becel light), krentebol met becel light
T: rauwkost of bakje sla ofzo, eventueel plakje onbtijtkoek met pindakaas
D: onbekend.
LittleAnn schreef:Oliver ik vind echt dat je een mooi figuur hebt hoor...
Jamy weinig koolhydraten: groenten en fruit, eieren, noten, kaas (kan ik beter niet tegen jou zeggen) etc
Sizzy schreef:Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: -
L: magere yoghurt met een appel en een banaan
T: 180 gram worteltjes en erwtjes
D: tonijnsteak (uit oven) met cherrytomaatjes, zilvervliesrijst en erwtjes&worteltjes
Straks les met Mex
fourth schreef:Aah hele leuke foto SL, echt een mooie hond heb je......normaal heb ik niet zo heel veel met labjes maar deze is wel erg schattig
Ik heb ff geen zin om een planning te maken, weet ook nog niet waar ik vanavond eet enzo.
LittleAnn schreef:Oliver ik vind echt dat je een mooi figuur hebt hoor...
Jamy weinig koolhydraten: groenten en fruit, eieren, noten, kaas (kan ik beter niet tegen jou zeggen) etc
Ilse schreef:O: Half handje muesli met een banaan en magere yoghurt, Yakult light
T: -
L: 1 volkorenboterham met filet americain en een portie witte bonen in tomatensaus
T: Klein puntje boterkoek en 4 kruidnootjes
D: Rundersate met pindasaus, Valess en aangemaakte sla, als toetje een bakje Optimel yoghurt oid