Lay_day ongelooflijk simpel en toch vind IK dat vaak de lekkerste lunches!
marygoround
Geplaatst: 07-03-21 17:32
Groentensoepje met vega balletjes en kat op schoot En verder snackplankje
Gister heerlijk gegeten maar niet op de foto; vooraf anti pasti en brood met knoflookboter en tomaat-basilicum boter en als hoofdgerecht melanzane alla parmigiana En appel kaneel cake in amaretto als toetje. Maar ja, niet op de foto dus
Hier ook een stadswandeling vandaag! zo nog een soepje en dan vind ik het allemaal mooi.
Eerste stop (meteen grote portie ): Frietje kip rendang (vega rendang was ook een optie):
Stop 2: gember limonade met gefrituurde olijven:
Stop 3: pannenkoek met poedersuiker en warme kersen (met verse gemberthee):
Stop 4: red velvet cake
Stop 5: voor mij een cinnamonroll en voor mijn vriend een citroen maanzaad cake
Leuk om zo eens wat onbekende tentjes aan te doen, de horeca te steunen én lekker buiten de deur te eten. Was overal bij die stops deal voor 5 euro hapje + drankje. Ben bij de laatste 2 alleen gestopt met drinken erbij te nemen, iets met het ontbreken van een wc :’)
ellepel
Geplaatst: 07-03-21 19:55
wat ziet dat er lekker uit! die friet rendang, wat leuk bedacht
Farjen
Geplaatst: 07-03-21 20:25
Rytir
Geplaatst: 07-03-21 20:26
Wat een leuk initiatief DideH! Welke stad was het?
Wat een leuk initiatief DideH! Welke stad was het?
Nijmegen! Je hebt ze inmiddels in bijna alle grote steden. Je hebt "de stadswandeling" (gevolgd door de netnummers, dus nijmegen stadswandeling024. Je hebt de tasty walk en wijn en spijs!
Lay_day ongelooflijk simpel en toch vind IK dat vaak de lekkerste lunches!
Ja precies! Lekker no nonsens maar wel lekker vullend!
gaucho
Geplaatst: 07-03-21 21:03
Ziet er verder wel top uit Froukje Krijg nu al zin in mijn Beyond Burger van morgen
Vandaag een echte zeer Hollandse AVG Heb er wel echt van gesmuld. Grotendeels dus gisteren al gemaakt, sukadelapjes met oa tutti frutti & wortel in bokbier gestoofd. Rode kool met appeltjes en stoofperen. Dinsdag nog een portie maar dan met spruitjes.
Dit ziet er heel vies uit, maar het smaakt best ok. Courgette spaghetti met groene asperges en hamblokjes. Om het een beetje te binden zit er een klein beetje blauwe kaas doorheen