Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik was maar om half 6 uur deze ochtend thuis.
, chips
Gefeliciteerd nog! En euh.... croissant met slagroom? Vertel

Een sandwich gevuld met slagroom zie je hier ook bij de bakkers op zondag.
) en avocado (restjes vab avond eten)
Heerlijk! En voor de boerenkoolchips: je doet de boerenkoolbladeren (in stukjes, ongeveer ter grootte van chips) op een bakplaat met olie, peper en zout. Dan in een voorverwarmde oven op 150/160 graden (liever niet hoger, het idee is dat ze een beetje uitdrogen), eerst 15 minuten. Even checken of ze al knapperig zijn en zo niet, dan laat je ze nog wat langer erin staan, net zo lang tot ze lekker crispy zijn!

Oliver schreef:Ik had me trouwens opgegeven bij een nieuw initiatief dat mensen zonder hond en die graag willen wandelen koppelen aan mensen die een hond hebben die vaker uitgelaten mag worden. En nu hebben ze een ‘match’ voor me gevonden op minder dan 1 km in de buurt. Een bruine labrador die los kan lopen en houdt van bos en strand. Zo leuk! Kan ik lekker wandelen op avonden waarop ik niet ga sporten en toch even buiten wil zijn. Sinds mijn ex onze hond heeft gehouden
En volgens mij moet je blij zijn dat je van die trainer af bent, wat een stomme kerel zeg.
ga vanavond nog veel proberen te drinken...
met mega crouton van speltboterham en gruyere. Stoofpotje van o.a. rundvlees en champignons. Veel gestoomde broccoli met nootmuskaat
, handje cashewnoten