__Leonie schreef:Ontbijt jij met spruitjes? Dat zou ik echt nooit wegkrijgen sochtends.
Jaa ... eerst een glas thee drinken zodat ik honger krijg, daarna spruitjes erin en daarna direct door naar de rode kool om de vieze smaak weg te werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_xx schreef:Lijstje:
O: 60 gr havermout, 5 gr chia, 15 gr pindakaas
T: 200 grAppel (had tentamen dus even snel een appel)
L: 130 gr quinoa, tofu blokjes, broccoli, paprika, courgette
T1: 14 gr rijstwafel, 26 gr kipfilet
T2: 175 gr sinaasappel,2030 gr hutenkase
A: 130 gr bloemkool, 100 gr broccoli, 100 gr koolraap, 80 gr zilvervliesrijst, 100 gr varkensfilet. 100 ml magere yoghurt met granola.
T: Kop chocomelk (150 ml sojamelk, cacao),pure chocola blokje, 150 ml yoghurt, 15 gr whey, 15 gr pecannoten
2000-2100 kcal ,113 gr eiwit, 239 gr koolh, 53 gr vet
B: 80 min KT,
xEmily schreef:__Leonie schreef:Ontbijt jij met spruitjes? Dat zou ik echt nooit wegkrijgen sochtends.
Jaa ... eerst een glas thee drinken zodat ik honger krijg, daarna spruitjes erin en daarna direct door naar de rode kool om de vieze smaak weg te werken
Nada schreef:O: Havermout, amandelmelk, banaan, agave siroop
L: Salade met linzen en geraspte kaas, appel en balsamico azijn, water
T: Zelfgemaakte havermout reep met pure chocolade, noten, ei en banaan + worteltjes + 2 rijstwafels
A: Tomantencreme soep met stokbrood
T:Handje noten?Vanille vla, yoghurt, agave siroop, banaan, slagroom en cacao![]()
, thee
B: 15-20 min. hardlopen. + 15 min fitness oefeningen
xEmily schreef:O: Spruitjes; rode kool met een lepel appelmoes; salade van tonijn, sla, groene paprika, gedroogde bieslook+ui en snoeptomaatjes.
T: Twee manderijnen (en die waren huge).
L: Sojayoghurt met aalbessensmaak, havermout+lijnzaad
T: -
A: 430g spinazie à la creme, gehaktschnitzel zigeuner
T: Choco 74% (20g)
T: 40g kokosvlees van een kokos
xEmily schreef:Volgens mij vermindert je eetlust van roken juist, zou niet weten of dat ook zo is als je niet vast rookt.O: Spruitjes; rode kool met een lepel appelmoes; salade van tonijn, sla, groene paprika, gedroogde bieslook+ui en snoeptomaatjes.
T: Twee manderijnen (en die waren huge).
L: Sojayoghurt met aalbessensmaak, havermout+lijnzaad
T: -
A: 430g spinazie à la creme, gehaktschnitzel zigeuner
T: Choco 74% (20g)
T: 40g kokosvlees van een kokos
Had extreem veel honger in de avond omdat ik door omstandigheden mijn middagtussendoortje had gemist. Dus ik had ook extreem veel gegeten, maar dat mocht ook wel om dat tussendoortje weer te compeseren
Word je van roken dik/zie je dan je gewicht/omtrek toenemen? Veranderd dan je eetlust? Op internet lees ik alleen over échte rokers, dat als ze stoppen dat ze dan dikker worden, maar wat als je eens in de zoveel tijd rookt? Maakt het ook uit wat je rookt?
Morgen piepjestest herkansing ... denk dat het dus twee broodmaaltijden met appelstroop wordt zodat ik veel koolhydraten heb ...