Goh wat toevallig ook dat het aan TNT blijkt te liggen erg vervelend. Ik heb het ook weleens gehad met een webshop,zodra je geld binnen is zijn ze stukken minder attent...
Ja, ik vond het ook wel heel toevallig. Maar goed, voordeel van de twijfel, zeker? Helaas heb je met buitenlandse bestellingen 99.9% van de keren alleen de mogelijkheid om op voorhand te betalen.
Nee, is gewoon belachelijk. Dan ook maar hopen dat de bestelling klopt en je de 'service' niet meer nodig hebt.
josie
Geplaatst: 18-01-14 18:59
Om jullie op te vrolijken, een slagroomtaart, bij gebrek aan fatsoenlijk vers fruit een beetje groen geworden Het smaakte super lekker. Gevuld met slagroom en frambozenjam
Die pauwen taarten zijn inderdaad mooi, maar als je daar even doorklikt zie je ook echt vreselijke taarten.., heb hem opgeslagen, dadelijk nog even verder rondneuzen
Blarhiminn: leuke opdracht ja. Daar kan je zelf nog heel veel eigen dingen in doen.
Ik meld me hier. Ik heb sinds de kerst dit kookboek: buddy valestro bakken met de cakeboss. I love it!! Binnekort eens een taart maken eruit. Er staan veel tips in om te decoreren maar op recepten van bepaalde taarten die hij maakt.
Tieneke
Geplaatst: 22-01-14 10:07
Zo, ik ben benieuwd of mijn pakket niet opnieuw beschadigd bij tnt is blijven liggen
Als ik het pakket morgen niet heb, is dat een ramp voor mij. Ik moet voor familie een hoge stapel maken... En ik heb een andere drum nodig... Echt heel rot.
Ok... Mevrouw wist wel dadelijk wie ik ben maar kon er mij niks over vertellen, behalve dat het pakket volgens haar gisteren verzonden is... Mijn god. Ze moest wachten op haar man, want die wist er meer over maar was er momenteel niet.