Maike, als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan sporten en oefeningen doen om je lichaam strakker te krijgen en daarnaast gewoon niet snoepen Je gewicht is in principe netjes voor je lengte namelijk
Terug van school. heerlijk dit weer, ijsjes weer. hihi
hoe is het hier verders? (ga meteen ff alles bijlezen. )
Sizzy
Geplaatst: 06-04-09 14:58
xingridx schreef:
Heeft ie nog wat bijzonders? Spijt ofzo dat ie zich zo belachelijk heeft gedragen? of hebben jullie elkaar nu niet zoveel meer te vertellen?
Heb hem (wil) niet zoveel te vertellen. Van hem weet ik niet, hij heeft nog weinig gezegd. Hij moest naar de kapper, nou prima. Ik ga verder ook geen contact opnemen, als hij dat wil doet hij het maar.
Precies recycleman gaat wel volgende week maandag 10 wkn naar Venezuela maar goed dat is maar beter! Kunnen we allebei ff goed nadenken en alles laten bezinken hihi
:wave; Ik ben er ook weer. heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk bij te lezen. ook een paar nieuwen zag ik. ook welkom vanaf mij Planning O yoghurt vla en cornflakes T 2 meergranen biscuits L 2 bruine boterhammen met komijnenkaas + cupa soup en sinaasappel T 2 koekjes, soort van dun zadgebakje) D aardappelen, rode kool en 5 vissticks en yoghurt en vla T eierkoek en appel (als die nog goed zijn)
Ik heb vanmiddag een ijsje gehad . Met 2 bolletjes, maar heb er wel van genoten . Nu ga ik mij weer netjes aan de planning houden
narrator
Geplaatst: 06-04-09 15:55
@ magriet: geen persoonlijke vraag, maar ik vind dat jullie nog best veel mogen eten.. Val je er ook echt mee af? want ben 6 dagen bezig en merk nog niet eens datk ook maar iets ben af gevallen maar eet wel minder en totaal geen snoep. even een vraagje hoor.
oehhh lekker he ellen. af en toe en keertje mag je best ff wat lekkers. (stond vandaag ook midden voor die kraam; vriendin; oehh karlijn, ijsje halen? dus wij lopen er heen. ik echt midden voor die kraam: neehhh toch maar niet. )
meestal zit ik op te weinig calorien. ik oet er 1584 eten en vaak haal ik dat niet eens. ik val niet veel af maar ik beweeg ook weinig doordat ik met herstel van gebroken been zit. Oja mijn beweging vandaag is 1.5uur fysio
Het weinig eten kan een reden zijn van niet afvallen, en na een tijd moet je des te minder eten om af te vallen. Daarom is het goed om genoeg te eten en veel te sporten zoals iedereen doet. En dan ga je goed en voor altijd afvallen. Maar volgens mij was dat al gezegd geweest denk ik. Het is normaal dat je na zes dagen nog geen verschil ziet.
narrator
Geplaatst: 06-04-09 16:40
Na 6 dagen meestal niet echt verschil dat je ziet idd, maar ik zie op de weegschaal ook niet 500 gram ofzo minder. en voel me eerder wat dikker.. Vorige keer had ik het idee namelijk wel dat ik al snel voelde dat ik af viel namelijk.. Ik eet verder niet te weinig , zorg wel gewoon dat ik meestal rond de 1400 kcal kom..
Laatst bijgewerkt door narrator op 06-04-09 16:41, in het totaal 2 keer bewerkt