[HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lana_te

Re: [HK] Bijna warmer weer, dus snoepen we niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 18:56

@slotty: ja ben fier op kleedje! Haha!
@ukkiee: ow leuk koninginendag. dat hebben wij niet Tong uitsteken

O: cornfleaks, magere melk
T: 1,5 plakje cake! (van een leraar gehad omdat we weesen helpen waren)
L: durum met andalouse
T: -
A: 3 sneden speldbrood, smeerkaas, soep, salade

weer een 2de dag oprij niet zo gezond! ik ga morgen opnieuw proberen. maar al dat lekkers he! Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:02

@March: Ik vind het zo jammer dat jij ook haast niet meer komt! Jij en BA, Mocca enzo zie ik zo weining de laatste tijd Verdrietig

Maar een mooie moeder is het in elkgeval! Wouw! Mijn tante heeft ook zo'n hondje, leuke diertjes zijn het!

Welshcobfan&lana_te: veelste weinig maar ja..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:07

sokje87 schreef:
benangelique schreef:
ladies, ik heb besloten uit het topic te stappen. Ik vind het erg jammer dat er veel mensen bijgekomen zijn die op een hele ongezonde manier met hun lijf en met eten bezig zijn. Ik voel me hier erg gefrustreerd over en kan dan ook niet meer met plezier het topic lezen en op iedereen reageren.
Jammer, want ik ben een hoop Bokkers toch een stukje beter leren kennen en dat doet me veel plezier.
Mijn PM-box staat natuurlijk altijd open.

Succes met afvallen, gezond leven en gezond eten.

Ik snap je helemaal BA, ik lees ook alleen maar mee. Gezonde schema's posten heeft totaal geen zin als andere mensen stug door blijven gaan met roofbouw.

Hier ga ik echt helemaal in mee. Wat lees ik veel ongezonde posts hier, en daar word ik echt niet vrolijk van (ik heb ook moeite met eten, maar als iedereen hier te weinig en slecht eten blijft doorzetten...).
Reken toch eens uit op de site hoeveel je lichaam nodig heeft, die site (blz. 1 waarschijnlijk) kraamt geen onzin uit.

Bye people. Doei!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:10

Nu hoop ik niet dat ik onder de categorie val, waarvan jullie vinden dat die slecht bezig zijn.
2 keer toevallig een schema geplaatst wat niet oké was, zelf verder ook gezegd.
Als het wel zo is dan toch mijn excuus, verder zal ik dan ook niet meer in dit topic langs komen.
Dus iedereen erg veel succes met afvallen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:13

Myra.. jij gaat ook al?

Ik begrijp het goed hoor dat jullie alleen nog maar lezen omdat er ongezonde post zijn.

Maar ik heb ook een tijdje weinig gegeten (vanwege mijn maagbandje) is dit ook een reden? Want dat had ik erbij gezet niet waar? Misschien is het anders beter als ik hier ook uit stap. Maar meelezen kan ik niet weerhouden.. Soms zijn er namelijk nog wel tips van mensen die echt zin hebben/niet te ongezond voor je zijn.

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:20

SannevdM schreef:
Nu hoop ik niet dat ik onder de categorie val, waarvan jullie vinden dat die slecht bezig zijn.
2 keer toevallig een schema geplaatst wat niet oké was, zelf verder ook gezegd.
Als het wel zo is dan toch mijn excuus, verder zal ik dan ook niet meer in dit topic langs komen.
Dus iedereen erg veel succes met afvallen!

Nee hoor, ik doel iig niet op jou! Lachen En ook niet op jou Flevo, jouw reden is hier bekend, dus dat zou niet eerlijk zijn meid Lachen

Ik verlaat het topic niet, ik geef alleen aan dat het voor mij wel een beetje reden is om minder langs te komen, maar dat is ook omdat ik ook druk ben met andere dingen en niet altijd evenveel zin heb om te posten omdat ik het ook nog best een beetje moeilijk heb met het mislopen van mijn relatie. Ik blijf gewoon bijlezen en zo nu en dan langskomen en posten hoor Lachen

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:21

Wat mij stoort is dat mensen niet echt beseffen dat te weinig gewoon echt niet goed is, je verbrandingsoven komt dan op zo'n laag pitje te staan. Maar sommigen zien het gewoon niet, en dan is het ook niet leuk meer om hier te posten. Ik eet zelf ook vaak erg weinig, maar ik weet dat dit slecht is. Dat probeer ik dan weer te corrigeren, maar dan schiet ik juist weer door naar het andere uiteinde.

Jammer dat Astrid en anderen (van een jaar geleden ongeveer) hier niet meer zitten, die wisten het allemaal goed uit te leggen. Je valt toch liever gewoon af met normale gezonde hoeveelheden dan de hele dag door hongeren?
En ik heb het echt niet alleen over jou Flevogirly, ik heb je schema's nooit echt gezien volgens mij. Lachen

Ik zal nog wel eens meelezen, maar ik weet niet of advies wordt opgevolgd. De tip om af te vallen blijft meer sporten en gezonder eten (dat betekent niet minder, maar voldoende fruit en groente, brood, zuivel en minder snoepjes. Af en toe mag natuurlijk, je komt er geen kilo van aan!)

Ik ben even tv-kijken en een hele 'slechte' bak luchtige bananenvla eten. Lachen

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:21

Ligt het dan aan mij?
Omdat ik niet altijd alles netjes opschrijf?
Ik hoop niet dat ik de schuldige ben?
Is dit wel het geval: mijn excuus!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:27

Dat je niet altijd alles netjes opschrijft is niet erg, maar sommige mensen hier willen gewoon NIET inzien dat ze echt heel erg fout bezig zijn. Er komen steeds vaker van die mensen en daar wordt het dan 100 keer tegen gezegd hoe ze fout bezig zijn en wat er anders moet maar ze willen gewoon niet luisteren. Dat is best een beetje vermoeiend en daardoor zijn een heleboel 'oude' mensen een klein beetje afgehaakt. Dit is een topic waarin het de bedoeling is om elkaar tips te geven en elkaar te steunen in de strijd tegen de kilo's ( Clown), en om op een gezonde en verantwoorde manier die kilo's kwijt te raken, en niet door zo weinig mogelijk te eten, wat een hoop mensen toch op één of andere manier schijnen te denken.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:29

Okee:)
Ik schrok al..
Ik ben volgens mij juist wel op de goede weg Knipoog

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:31

En ik heb het ook niet tegen onze Uk, mocht je je aangesproken voelen meissie! Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:52

@flevo: te weinig? Clown ook als het 2 keer kom vol cornfleaks was Tong uitsteken grote durum en een hele grote hoop soep en salade?

zal mss eraan liggen omdat het 1 ding was deze middag en 1 ding deze morgen. maar helemaal niet weinig hoor! nu ga ik wel nog fruit eten Knipoog het was vandaag best veel eigenlijk! en geen t in de namiddag maar jah. ik was overal heen aan het rijden met vriendinen he. van 3 sneden brood zijn het er 4 geworden.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:52

Ik ben het ook helemaal eens met de mensen die het topic willen verlaten. Ik dacht al dat het aan mij lag! Dit moet een topic zijn om verantwoord af te vallen en niet om eetproblemen toe te juichen en maar zo min mogelijk te eten.
Het verantwoord eten kom ik erg weinig tegen. Ikzelf verlaat het topic niet. Ik lees alleen erg weinig en oppervlakkig bij en post alleen mijn eigen planningen als steuntje in de rug, of schop onder de kont.
Jammer, want ik had graag écht steun gehad, of van mensen een keer een planning over kunnen nemen.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:56

Kijk meiden ik wil nu niet dat jullie op mij gaan ''vitten" omdat mijn dag te weinig schijnt te zijn? ik ben op mijn gewicht maar blijf omdat ik mijn dagen graag post en graag op gewicht zou bleven het liefst gezond. bij mij zullen er soms dus ook vettige/slechte dagen inzitten zoals vandaag, cake en durum bv.. natuurlijk schrijf ik er de hoeveelheid niet ibj en ik kan je zeggen dat ik erg vol zit en ik echt wel weet waneer ik efecktief genoeg heb geheteno p een dag. dat hebi k dus gedaan! Lachen

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 19:59

jammer dat het zo gaat... Alle mensen die er zo mee bezig zijn, en uit de 'oude kern' zeg maar vertrekken, of komen minder vaak...
Maar als je weet dat bepaalde personen altijd erg weinig eten, of altijd ongezond oid, kan je die toch proberen te negeren? En dan met de mensen die er net zo over denken (en dat zijn er toch wel een paar, aangezien veel mensen het ermee eens is) verder gaan? Dan hebben jullie alsnog steun aan elkaar, en gaan de mensen die te weinig eten ed misschien uit zichzelf wel weg omdat er niet meer gereageerd wordt op ze... Is dat geen idee?

Denk/hoop niet dat het op mij slaat.. ik ben er trouwens pas net, en een oordeel zou snel geveld zijn, maar ik eet altijd wel veel naar mijn mening. En ook bruin brood/melk/yoghurt/boter/fruit/groente enz..

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:00

March schreef:
En ik heb het ook niet tegen onze Uk, mocht je je aangesproken voelen meissie! Lachen

Tegen welke Uk is dat, want er zitten d'r hier twee Knipoog

Heb vandaag echt veel te veel gegeten Boos! Zit rond de 2700 kcal en dan moet de avond nog komen. Heb vanwege Koninginnedag ook niet fatsoenlijk kunnen lunchen, maar vreselijk lopen snaaien.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:02

Leuk zeg March dat je een nieuwe pup neemt. De moeder vind ik ook er leuk. Hoe gaat het met je andere puppie?
Eigenlijk al zolang ik hier kom zijn er mensen die te weinig eten of mensen die echt niet hoeven afvallen die hier komen (dan doel ik dus niet op de mensen die komen om gezond te eten, maar echt op degenen die nog willen afvallen).
Soms ook meisjes die imo te jong zijn (volgens mij was het ooit een 18+ topic).

Echter ik ga het topic niet verlaten, ik kan heel goed info eruit halen en tips voor tussendoortjes die ik goed vind. Het is voor mij net een extra steuntje om niet terug te vervallen.
Maar we moeten proberen niet teveel in de negatieve sfeer te blijven hangen, er zijn nog genoeg mensen die op een serieuze en gezonde manier willen blijven afvallen.

Mijn dag is vandaag een beetje onvoorspelbaar, dus kan geen planning plaatsten. Ik vier hier uiteraard geen koninginnedag, maar ga vanmiddag lekker naar een meer in de buurt, beetje zwemmen, beetje zonnen. En misschien ook wel klimmen aan de klimmuur. Vind dat echt een hele leuke sport, heb het nu een paar keer gedaan en het lijkt me ook echt leuk om dat in Nederland te gaan doen en uiteindelijk ook in de bergen natuurlijk!
Laatst bijgewerkt door MilesNF op 30-04-08 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:03

Ik eet juist eigenlijk te veel.. En durf dat hier eigenlijk niet te plaatsen wat ik nog met een (leeg) maagbandje kan eten.. !

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:06

Maar eet je ook echt ongezond Flevo? Probeer iig het ongezonde eten om te zetten in gezond. Ik vind het zelf ook erg moeilijk om te minderen met eten. Vooral avondeten vind ik erg lekker en neem ik veel van.
Maar ik limiteer mijn eten niet, maar ik let wel op wat ik naar binnen krijg, zolang het gezond is, is het goed. Na een tijdje krijg je ook veel minder trek in ongezond eten. Neem ook de tijd om te eten, ga er echt voor zitten. Dwing jezelf om echt aan tafel te gaan zitten, tafel te dekken en dan pas iets eten. Zo geniet je veel meer van het eten.
Ga je,je maagbandje nog laten opspuiten en wanneer?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:12

ukkiee niet aanvallend bedoeld hoor maar ik denk dat ik weet hoe het komt dat je vandaag teveel hebt gegeten. Je lichaam gaat nu schreeuwen naar voedsel omdat het normaal op rantsoen wordt gezet.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:13

@march: idd had al iets gelezen! word vast super.
@lieke: goed dat je blijft! Haha!

ik plaats dan maar een planing voor morgen. MET MATEN EN GEWICHTEN ALS DAT MOET DAMES.
O: 3 handen (grote) special k ontbijtgranen cornfleaks, 1/3de liter melk
T: zakje special K koekjes (98 calo's) of een appel
L: uit eten met papa
T: fruit fruit fruit!
A: 3 a 4 sandwiche's, soep, groenten, beleg
T: ??

zo dat is hopelijk goed Haha!

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:17

ukje schreef:
ukkiee niet aanvallend bedoeld hoor maar ik denk dat ik weet hoe het komt dat je vandaag teveel hebt gegeten. Je lichaam gaat nu schreeuwen naar voedsel omdat het normaal op rantsoen wordt gezet.

Het wordt helemaal niet 'normaal op rantsoen' gezet. Omdat ik eens één keer een dag weinig eet omdat ik gewoon geen honger heb, gaan jullie er gelijk van uit dat ik ALTIJD zo eet? Omdat ik nu één keer zo vreselijk veel heb gegeten, betekent dat toch ook niet dat ik áltijd zo veel eet! Bah, word er gewoon misselijk van als jullie gelijk zo snel conclusies trekken op basis van het menu van één dag. Sorry hoor, maar hier word ik echt kwaad om, ook al bedoel je het misschien niet aanvallend. Ik heb vandaag veel gesnaaid, omdat het Koninginnedag is. Iedereen hier loopt te snaaien. Daar is het Koninginnedag voor!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:21

jij zegt zelf dat je veel hebt gegeten en het is gewoon een feit dat als je een keer weer suikers binnen krijgt je door blijft snaaien en dan hoef je niet gelijk zo aangevallen te voelen dan moet je ook maar niet neer zetten dat je zoveel hebt gegeten ja sorry hoor maar dan kan je dit soort reacties verwachten

IK BEN NU ECHT KLAAR MET DIT TOPIC.

Slotty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:30

nou, ik kan vertellen dat ik nu ook vertrek. Er kan hier gewoon geen dag voorbij gaan zonder ruzie.. Boos! heel jammer hoor! Was niet de reden dat ik hier kwam.
Blijkbaar werken alle tekorten negatief op het humeur, dat is hier wel bewezen... Gelijk boze reagctie's terwijl iets niet bedoeld is oid!

Jammer, maar helaas.

Succes allemaal, ieder met jullie eigen doel Knipoog Misschien kom ik ooit weer terug.. ik zie wel.

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 20:35

@ukkiee: ik heb geen zin om in discussie te gaan sorry.
@ukje: niet jij ook al! Bloos! bah Boos!
@slotty: jij ook?

jeetje. en ik dan. lana blijft achter Nagelbijten / Gniffelen