Vandaag een nieuw recept uitproberen: shoarma-rösti ovenschotel!
GamblersCup
Geplaatst: 17-02-12 16:02
Ik ga vanavond boodschappen doen in Nederland... wat ik ga eten weet ik nog niet, maar het betekend iets wat ik al langere tijd niet gegeten heb, iets wat in Duitsland niet te krijgen is. Ik kijk er al naar uit!!
Ik doe pangasiusfilet altijd goed droog deppen, dan kruiden met peper, zout en viskruiden met dille en daarna door de bloem halen. Bakken in een koekenpan met een laag hete olie en dan wordt ie heerlijk krokant en kruidig.
Pannenkoek met kaas, ananas en spek en Poire Belle Hélène toe, bij de Kabouterhut in Amersfoort. Het heeft me erg goed gesmaakt!!!
Miriam91
Geplaatst: 18-02-12 09:59
Gisteren een restje lasagne Vanavond zigeunerschnitzel met gekruide aardappelpartjes en een zelfgemaakte salade met feta, komkommer, kaas
VogeltjeM
Geplaatst: 18-02-12 10:04
Gisteren pannenkoeken van boekweitmeel, lijnzaad en kokosmelk, met appel en kaneel was echt superlekker! Vanavond eet ik wat de pot schaft op mn werk, zal wel niet echt gezond zijn..
Gisteren werd het eten bij het News Cafe en niet de La Place. Had een geroosterd Waldkorn brood op met gesmolten parmezaan ertussen met rucola sla, tomaat en komkommer. En nog wat Quesadilla´s van een vriendin.. Was heerlijk!
Vandaag zou ik zelf pizza maken maar ik ben helemaal kapot van het werk dus ik weet niet of ik dat nog ga doen.. Kijken of ik dalijk wat inspiratie op doe in de Albert Heijn of in dit topic