Ik ben dol op wijn, maar ik merk dat ik er ook enorme snaaitrek van krijg. Heb de afgelopen 3 weken niet gedronken om te voorkomen dat me vergrijp aan chips ofzo. Als ik ooit 65 kilo weeg, dan mag ik weer.
Ik ga suikervrij eten niet volhouden. Ik ga rustig op zoek naar een levenswijze die bij mij past. Ik merk wel dat ik nu echt veel betere keuzes maak en merk het aan mijn niet opgeblazen gevoel. 5 dagen suikervrij en zoveel verschil!
Ben je alweer bijgekomen, Amber? Fijn bij-effect toch dat je meteen op je streef bent
Ik woog vanochtend onder de 67 kilo! Werd vrijdag ongesteld en dan groei ik meteen bijna een kilo. Blijkbaar hebik die nu weer uitgeplast en kan de weegschaal weer omlaag!
Mijn planning voor vandaag: O: 250gr kwark met een zakje vanille whey T: kokoskoek L: omelet met rauwe ham T/D: tapas (knoflook champignons, kipgehaktballetjes, courgettekoekjes, tomaat met mozzerella, komkommer met crabsticks, gegrilde paprika, MUMbroodje kruidenboter en aiioli, klein soepje)
Ilse
Geplaatst: 07-08-11 11:11
Iemand deze muesli al gemaakt? Ik heb er niks van in huis en vind het zonde om alles te kopen als het niet te pruimen is
Ingrediënten: -60gr amandelsnippers -50gr gedroogde kokosrasp -70gr lijnzaad -60gr pecannoten, gehakt -70gr pompoenpitten -70 gr zonnebloempitten -60gr walnoten, gehakt -2 el transvetvrije margarine -2 tl kaneelpoeder -10ml (2tl) vanille essence -2 tl suikervervanger die verhit mag worden (natrena vloeibaar)
Verwarm de oven voor op 160graden. Meng in een grote kom amandelen, kokosrasp, lijnzaad, pecannoten, pompoen en zonnebloempitten en walnoten. Smelt in een pannetje de margarine op laag vuur. Haal de pan van de hittebron en klop de kaneel en vanille-essence erdoor. Schenk het over het notenmengsel en schep goed door elkaar. Giet de suikervervanger erdoor en schep nog een keer goed om. Verdeel het mengsel over een bakplaat en bak het, schep elke 5 minuten om, 20 tot 25 minuten, of tot het lich goudkleurig is. Laat afkoelen. In de koelkast maximaal een maand houdbaar, in de vriezer 3 maanden.
per eetlepen: 65 calorieën, 6gr vet, 1gr verzadigde vetzuren, 2 gr eiwit, 2gr koolhydraten, 1gr vezels, 6mg natrium.
Ik doe het weer! Woog vanmorgen 56 rond,dus mag niet klagen met die sloot drank op. Vandaag maar weer braaf zijn en heb besloten om wat meer richting Atkins te denken,of te wel:mag er best kaas en vet bij. Dus vandaag ga ik de gehaktpizza maken en ik zag de met pesto gevulde kipfilets,die maak ik vd week. Maar ook de gorgonzolasaus klinkt verrukkelijk!
O:2 gekookte eitjes T:- M:rundervinken en een dukanpannekoekje T:paar pruimen(met worm maar ondanks de eiwitten toch maar niet gegeten) A:gehaktpizza!!!!
Ik doe er ook artisjokken op,daar zitten volgens mij best wat kh in,maar voorruit het is weekend!
Goedemorgen! Iedereen het weekend weer overleefd? Voel je je al beter Ambre? Hoe lang ben jij?
Vandaag: O: Atkins reep met kopje thee T: kaaskoekje L: 2 gebakken eieren met kaas, champignons, spek en ui T: Bifi D: moet ik wederom even over nadenken.
Vanmorgen zei de weegschaal 62,6kg, dus nu -5,4kg.
Sinds 18 juli (tenminste vorige periodes niet meegenomen) en ik ben nu iets meer dan 5 kilo kwijt. Dat gaat altijd hard in het begin, vooral ook omdat ik echt wel een kilo of 20 te zwaar ben voor wat aanvaardbaar is voor mij. Slanke den zal ik nooit worden maar dat hoeft voor mij ook niet.....