[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:14

Paulien, Vaak zijn die mensen die eerst een grote mond opzetten, mensen die edenken dat ze alles beter weten en kunnen en als ik ze al zo hoor praten dan hoef ik daar niet mee om te gaan.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 18:16

Net sushi gemaakt ze zien er gelukt uit, of ze lekker zijn merk ik straks pas.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 21:34

@Katia, bij mij is verteld dat hoe kleiner jouw maag is (en als je afvalt gaat er natuurlijk vet eromheen af) hoe kleiner jouw maagbandje moet zijn.. Wie weet heb ik niet zo'n grote maag? Hahaha Tong uitsteken maar ja zegt vast niet veel over de maaginhoud..

@Noor, ik vind het ook maar niets. Gelukkig kunnen mensen op bokt dat niet gauw doen Tong uitsteken ze hebben nu foto's ervan gezien Lachen. Hopelijk zijn je sushi's gelukt Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 23:27

JAA ze waren lekker heb er vijf op.

Och och mijn hond is zo bang ze lag vanmiddag helemaal onder de voorstoel van de auto toen we even weggingen en nu ligt ze of onder de kast of onder het bed van mijn ouders. En ze wil ook al de hele dag niet naar buiten om een plas te doen of wat.

nouja Iedereen alvast een goed uit einde toegewenst en Gelukkig nieuwjaar.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 02:40

Goedemorgen allemaal!

Iedereen een fantastisch en gelukkig nieuwjaar toegewenst! Hier was het al 8 uurtjes eerder 2009 Haha!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 02:49

Ik hoorde het inderdaad vanmiddag op het nieuws dat er al grote feesten werden gevierd in nieuw zeeland en australië. Trouwens officieel duurde 2008 1 sec langer Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 10:00

gisteren:

O: rijst
m: niks
t: hap van een brownie
A: klein handje chips, drie stukjes klein fondu vlees en drie frietjes, en 2 slagroomsoesjes

Vandaag weet ik het niet zie wel

Sushi lijkt me leuk om eens te eten!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 11:05

jullie allemaal al het goede gewenst voor 2009! dat we allemaal maar lekker mogen afvallen of op gewicht kunnen blijven, dat we nog heel wat pagina's gaan vullen en we elkaar weer eens gaan meeten.

gisteren een slechte dag gehad:
o/t/l: - (vergeten, stress)
t: 2 vb chocopasta
a: 3 oliebollen, 3 appelbeignets, 1 vlammetje, diverse toastjes, bordje huzarensalade.

was om half 4 thuis, lag er om 4 uur in, was om 9 uur wakker en heb net alle kerstmeuk opgeruimd. beetje jammer alleen dat de stofzuiger in het nieuwe huis van mijn moeder staat en ik het dus niet af kan maken. zo eerst de was maar vouwen en wat strijken. hans is voorlopig toch nog comateus Clown

vandaag:
o: appel
t: appelbeignet 2x
l: ?
t: 2 mandarijnen
a: ?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 12:38

Ik ga me dag niet op schrijven wordt toch slecht. Maar ik heb een "goed begin van het nieuwjaar gehad" Galsteen aanval weet de oorzaak ook al.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 13:51

Gelukkig Nieuwjaar meiden! Party!!

Ik ga het nieuwe jaar goed beginnen, voor de zomer wil ik ruim 8 kilo kwijt zijn, dan zit ik weer rond de 70.
Zometeen dus lekker een groot stuk lopen met mama en morgen de hele dag naar de Winter Efteling! Party!!
Heb ontbeten met een ciabattabroodje met een beetje roomboter en homemade bramenjam (gemaakt door mijn tante) en daarnet een homemade oliebol (een zak vol gekregen van beste vriendin en haar familie). Nu eerst lekker onder de douche, alle stank van gister er weer afspoelen (oliebollenlucht en kruitdamp).

Startgewicht voor het nieuwe jaar : 78.3
Ben de afgelopen twee/drie weken weer aangekomen, maar het ging ook gewoon niet met eten.
Nu weer met een frisse blik en vol goede moed er tegenaan!

De planning voor vandaag:
Brunch (om 10.30 uur) : ciabattabroodje met roomboter en bramenjam * thee
tussendoor : 'kale' oliebol, zonder poedersuiker
tussendoor : twee bruine boterhammen met margarine en kipfilet * thee
Avondeten : witte rijst met sajoboontjes, Indische gehaktballetjes en satésaus Vingers aflikken
tussendoor : misschien nog een oliebol ofzo

Noor, wat is er dan gebeurd dat je zo'n aanval gekregen hebt?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:40

Vreselijke dumping momenteel toch één van de ergste dat ik al gehad heb, maar goed eigen fout wou weer emo eten en dat gaat niet (gelukkig maar) na één hap van slagroomsoes gaat het vreselijk mis.
Waarom leer ik het niet zo boos op mezelf het is niet de eerste keer.

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:40

HAPPY 2009 allemaal!!

Goede avond/nacht gehad?

Ik ben bij vrienden geweest en daarna de stad in geweest.. lag 5u in mn bed Lachen

Wat vervelend dat je last had van je galstenen uk!

Ik had me gisteren ook nog even gewogen.. 72,8 dus was weer 1,5 kg bij, maar ja heb de laatste paar weken dan ook totaal niet netjes gegeten ofzo Knipoog dus dat valt nog mee dan Nagelbijten / Gniffelen

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 14:59

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!! Dat onze goede voornemens wat betreft het afvallen maar allemaal uit kunnen komen! Tong uitsteken

Hoe betrouwbaar is je gewicht naar een nachtje flink stappen? Bloos Want dan ben ik eindelijk onder de 70 kilo!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:35

Ligt eraan hoeveel je gedronken hebt. Anders is het wel betrouwbaar maar drank maakt je gewicht ook lichter volgens mij.

belinda, van me moeder moest ik oliebollen eten en daar zit natuurlijk behoorlijk wat vet in en ik denk zelf dat het daarvan komt omdat ik al eerder natuurlijk heel veel last er van heb gehad.

Ben trouwens nu wel ziek van de paracetamol en de andere pijnstiller die ik van me vader heb gehad.
Laatst bijgewerkt door ukje op 01-01-09 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:39

Gelukkig nieuw jaar allemaal!! Kusje

Ik kom ook weer gezellig meepraten Lachen Lees iig wel mee, weet niet of ik het bijhou om steeds te reageren Bloos Het gezonde eten lukt me allemaal even neit zo goed, als ik me rot voel krijg ik vreetbuien Bloos Slaap slecht, pieker veel en het vreet gewoon allemaal energie, dus ben 's avonds vaak te moe om naar de sportschool te gaan. Wil het toch weer gaan proberen. Kan wel thuis blijven zitten en me zielig voelen maar moet weer proberen mezelf een schop onder m'n kont te geven Lachen Het ging een aantal weken zo goed, tot kerst enzo, miste jaap, voelde me zielig en alleen en kon me nergens echt toe zetten Bloos
Nu zijn die 'feestdagen' weer voorbij en wil ik mn gewone ritme weer oppakken Lachen Hoop dat het lukt allemaal Ja

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:23

Ooh wat vervelend dan Noor, best stom dat je dan toch oliebollen moet eten terwijl je dus eigenlijk niet zo goed reageert op vettig eten. Ach gut

Wendy, het komt allemaal wel weer goed meid.
Ik weet dat je het heel moeilijk hebt om Jaap, maar je komt weer iemand tegen die je wél waard is!

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:33

hey allemaal iedereen een leuk oud en nieuw gehad? ik wel heb erg veel gelagen.. we zaten met 4 vrieden vast in lift:P en ja ik ben gered door de brandweer haha. nu gaat het gebeuren ik wil eerst 6 kg er af hebben zodat ik op een 67/68 kg zit. m
vandaag is mijn eetpatroon wel een beetje in de war omdat ik pas half 3 van bed af rolde.

groetjes

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:06

Ik lag pas in bed om 4u30 Nagelbijten / Gniffelen En ben er sinds 15u ofzo eruit, hebben ook geen zin om ons aan te kleden dus blijven lekker in pyjama Ja

Ik ben een goed kilo afgevallen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En dat met die dagen Haha! Gaat lekker dus Ja
Vandaag heb ik enkel een kommetje cornflakes op en straks is het een gewone avondmaal van kip,groenten en rijst Lachen

@Madeira, mijn moeder is geopereerd in België, denk dus niet dat jullie elkaar kennen Knipoog
Mijn moeder is op 1 april geopereerd (leuke aprilgrap Rolleyes ) en de operatie opzich verliep zeer goed Ja Alleen heeft ze nu last bij sommige etensoorten en heeft ze sinds de operatie vaker koud, is dat met de narcose?

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:07

haha nee idd ik ga vandaag ook het huis niet meer uit, dat doe je goed zeg!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:15

Ik heb echt mega trek in chipjes.. Nagelbijten / Gniffelen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:16

tanden poetsen Tong uitsteken

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:22

Nou dat is niet goed voor mijn tanden, aangezien daar al gemiddeld 3 tot 4 keer per dag een tandenborstel overheen gaat.. Huilen van het lachen
Voorlopig blijf ik er netjes vanaf en als ik toch dadelijk een handje pak (we eten toch pas richting 18.30 uur), dan pak ik vanavond niets meer.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:26

3 tot 4 keer per dag? Waarom doe je dat? Bloos!
Ik doe het 2x maar dan echt met moeite(wel elke dag, denk niet dat ik mijn tanden niet poets Knipoog ) maar heb er zo'n hekel aan!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:30

Ik ook die smaak bah, bij mij helpt het echt maar dan kan ik een uur en half daarna niet meer drinken ook Tong uitsteken

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:37

Ow zo, bij mij helpt dat geen ***** want eet daarna zo lief verder Nagelbijten / Gniffelen Ik heb ook ergens zin in, maar ik weet niet in wat. Alvast niet in chocolade(staat hier in de kast met kilo's Tong uitsteken )