Maar Gimme_Spurs, je houdt van de vaat doen met schaaltjes in een schaal?

Hier bami met babi ketjap, nog over van de Chinees een paar weken terug

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Heerlijk juist, ben gek op paprika. Met barbecues is het schaaltje paprika vaak ook al half leeg voor de barbecue aan staat.
Gimme_Spurs schreef:Exitium schreef:Heerlijk juist, ben gek op paprika. Met barbecues is het schaaltje paprika vaak ook al half leeg voor de barbecue aan staat.
Ik heb een afwasmachine en ik wilde niet dat die paprika's zouden omvallen in de over of dat er kaas op de bodem vab de over zou lekken. Want ik heb dus wel een bloedhekel aan het schoonmaken van de oven
Martine_R schreef:Ik moet toch even een levensvraag stellen () : Mensen die gebakken aardappels met spinazie á la creme eten: Mixen jullie de aardappel en spinazie dan wel?
Want ik kan me toch niet voorstellen hoe het is om een hele hap spinazie a la creme in je mond te hebben![]()
Ik prak het altijd met gekookte aardappelen en dan gaat er nog slasaus overheen
MarlindeRooz schreef:Ben ook heel gek op groente! Had vandaag ook spinazie ala creme, salade met komkommer en zongedroogde tomaat (moest op) met gebakken aardappelen. Eet geen vlees dus eet dan wel eens 2 soorten groente.
Gimme_Spurs schreef:Ik ook hoor! Maar de combi ei/spinazie/jus is echt top. Helemaal lekker met lekkerbek en krieltjes in schil. Maar dat past niet allemaal tegelijk op een vork
ingedebruijn schreef:Gimme_Spurs schreef:Nog steeds kha, dus gevulde paprika met gehakt, soepgroenten, tomatenpuree, rode pesto en kaas:
[ [url=m/4JPJTC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pNwMAU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo mis ik de koolhydraten niet hoor!
Mag ik hier het recept van