Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mandy358 schreef:Balans
O: magere yoghurt peer 4el muesli (incl noten/rozijnen ect.)
B: 9 km fietsen
T: appel
B: 9 km fietsen
L: 1 polderlanderdubbeldonkerboterham kaas komkommer,1 waldcornbeschuit pindakaas
B: 2 km fietsen, 20 min paardrijden, 45 min op stal bezig geweest
T: banaan
B: sportschool 80 min (20 min 10 kmh hardlopen, 5 min jacobs ladder, 10 min schaatsen, verder kracht)
A: bloemkool, aardappelen, groentesausje, vleesvervanger, 1 hap vlees. Stukjes fruit (appel/peer/manderijn) (mama maakt altijd voor met zijn 4en een bordje fruit. Vandaag dus 1 appel 1 peer en 1 manderijn met zijn 4en. Is altijd toetje bij ons)
Eliana schreef:Mijn plan. Voor vandaag.
O: muesli met melk
T: appel en half glas optimel puur]
L: restje wokgroenten met noodles
T: 2 meergranen crackers met vlokken 1 bonbon
Dan eind vd middag naar bed ik heb vannacht nachtdienst.
Om 22:00 muesli met melk
Vannacht neem ik.meezak wortels , appel en banaan om smoothie te maken. En ik eet nog wel iets van brood.
00:30 banaan
2:00 zakje chips, en 2 snoepjes
4:00 2bh 1 met sandwichspread en 1 met vruchtenhagel
6:00 2 manderijnen.
D: thee en water
B: overdag10 km17 km Fietsen en 45 min wandelen met hond.
Vannacht elk uur rondje in gebouw mensen draaien etc
Citaat:@Danoesje: Ik snap je frustratie. Maar inmiddels geloof ik er ook wel in dat je koolhydraten gewoon nodig hebt als je sport. Ik kon prima sporten op meer eiwitten en minder koolhydraten, maar ik kreeg alleen maar het tegenovergestelde effect.
Bhriseis schreef:@Leen: dat ziet er al heel wat beter uit meid! Moet je ook zo weinig slapen als je les hebt/werkt?
Espoir_ schreef:Ik meld me hier ook weer! Heb sinds dit jaar geen lijstjes meer geplaatst. Het was een rumoerige maand waarbij ik niet goed op mijn eten kon letten helaas! Ik ben eind december ten huwelijk gevraagd en ik ga in september trouwen. Dat betekent dat ik dan 2 tot 3 kilo kwijt wil en ik vanaf nu weer gewoon gezond wil eten!
Vandaag
O: smoothie; 1 sinaasappel, 1 appel, 3 stukjes ananas, een scheut halfvolle melk en wat havermout
T: 2 rijstwafels waarvan 1 met bio pindakaas en 1 met 30+ kaas
L: 2 meergranen pistolets, 1 met eiersalade zonder mayo en 1 dun besmeerd met nutella
T: 3 mini spelt speculaasjes zonder suiker
A: volkoren pasta met gehakt, roerbakgroenten en een saus
en meteen als toetje 2 honingwafels zonder toegevoegd suiker
D: green tea lemon thee en 1 warme chocolademelk
B: helaas ernstig weinig; ik mag de komende weken tot maanden niet paardrijden of sporten. Wel mag ik fietsen, dus ik ga straks even een half uur op de hybride fiets.
Wat zie ik overigens zeer nette lijstjes voorbij komen! Knap dat jullie dat zo vol kunnen houden! Ik snaai zoveel tussendoor en weet nu al dat er zeker iets bij gaat komen vandaag, want dat is iedere keer mijn valkuil. Misschien dat als ik lekkere trek heb, ik 3 boterhammen tussen de middag eet en dan de 3e met gerookte kipfilet pak. Dat moet ik dus nog even bezien.