Volgende week vrijdag heerlijk uiteten met z'n 5'en (familie). Gelukkig zijn die ook dol op Sushi!
Kristie
Geplaatst: 03-09-14 09:15
Ik heb gisteren in Hoofddorp bij Shaubu Shaubu gegeten, t was lekker, en grappig om met een i-pad te bestellen!. -alleen een beetje jammer van de bedorven soesjes aan het eind
masja
Geplaatst: 03-09-14 12:05
Kristie schreef:
Ik heb gisteren in Hoofddorp bij Shaubu Shaubu gegeten, t was lekker, en grappig om met een i-pad te bestellen!. -alleen een beetje jammer van de bedorven soesjes aan het eind
Oh ieeehhw bedorven soesjes Kristie! Lijkt me wel leuk om via een iPad te bestellen
Dit is volgens mij de langste periode waarin ik geen sushi kan eten Ben al ruim 3 weken sushivrij en lig sinds het weekend in het ziekenhuis wegens maag/darmklachten.
Ik vind de ipad wel ideaal eigenlijk. Nooit meer per ongeluk het verkeerde op tafel omdat je een verkeerd streepje gezet hebt, of er een verkeerd streepje is afgelezen.
Sfeer veranderd er m.i. niet echt door, omdat het enige wat er minder is, het ophalen van het briefje is.
Ik ga zondag weer eens naar Goya, sashimi eten
Anoniem
Geplaatst: 22-09-14 15:53
In Japan heb je ook steeds meer ipads bij de kaiten restaurants. Handig als je geen japans kan
Ik kan inmiddels wel weer sushi in het japans bestellen vind kaitens met de chef in het midden het leukste en persoonlijkst
Gaaf Jans Mag ik je over een tijdje pb'en over Japan? Ik wil in 2015/2016 naar Japan en kan wel tips gebruiken Trouwens beterschap met je hersenschudding!
Dankjewel Kristie! Als ik beter ben, mag ik van mezelf zo vaak sushi gaan eten als ik wil Ik heb deze weken al vijf etentjes af moeten zeggen!
Ja ik vind het erg goed! vooral de Urumaki's tonijn, zalm, advocado en de sesamzaadjes Katwijk is niet altijd open! heb ook al (kreeg spontaan trek in sushi) voor een dichte deur gestaan