Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:Denk je dat dat helpt, steeds meer en minder Kcal afwisselen?
Sizzy schreef:Als je een goede stofwisseling hebt moet een avondje doorzakken of lekker eten, snacken etc niks uitmaken
Sylhouet schreef:@Sizzy: Okee!
Is wel een interessant onderwerp, je stofwisseling etc.!
Nienke_ schreef:Toen ik rond de 1200 at (vanaf 1 januari) ging er per week gemiddeld een halve kilo af. Sinds vorige week vrijdag eet ik 1600 (langzaam opgebouwd) en ik ben niks meer kwijt geraakt. Ik probeer het een week en dan zie ik wel weer. Normaal at ik voordat ik ging lijnen ook zo'n 1600/1800kcal op een dag. Ik bleef daardoor 4 jaar lang op 75.5 kilo. Daarom denk ik dat ik toch iets anders moet proberen.
Sizzy schreef:Meer bewegen geen optie Nienke?
Nienke_ schreef:Ja zo zie ik het ook. Ik ben al zo ver gekomen. Gisteren een leuke heupbroek aan gehad en mijn vetkwabjes en buik hingen er helemaal niet over heen. Ze zijn bijna verdwenen.
Ilse schreef:O: All Bran Plus met magere yoghurt, Optimel Control, knackebrodje met Becel light en 3 stukjes stokbrood
T: -
L: Boerensalade van de AH (incl. dressing, kaas en croutons), bruin bolletje met Becel light en filet americain, 2 stukjes stokbrood
T: Flesje Mona smootie, 2 plakjes ontbijtkoek met Becel light en 1 volkoren beschuitje
D: Snijbonen + piccalilly, kipvink, basmatirijst + jus en als toetje een bakje Optimel yoghurt/vla