Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iiSunshine schreef:Ik heb ook weer wat smaakjes binnen, sinaasappel-vanille, watermeloen, framboos citroen en vlierbloesem. die eerste drie al eens gehad en vlierbloesem nu voor het eerst. ik vind de vlierbloesem wel lekker, maar wel heel erg licht van smaak. misschien wel iets te licht. hebben jullie dat ook?
de sinaasappel-vanille is toch echt wel mijn favoriete smaak. wat is jullie échte favoriet?
_Nelleke_ schreef:Vraagje aan de mensen die hun air up dagelijks gebruiken: ik kan gewoon haast niet geloven dat die pod geen smaak afgeeft aan het water zelf. In theorie zou dus, als je een slok neemt en uitspuugt in een bakje, het water in het bakje geen smaak moeten kunnen hebben?
Ik twijfel omdat het concept me wel wat lijkt maar ik bang ben dat het gewoon een mooi markering verhaal is voor een siroopje die toch met het water mengt.
_Nelleke_ schreef:Vraagje aan de mensen die hun air up dagelijks gebruiken: ik kan gewoon haast niet geloven dat die pod geen smaak afgeeft aan het water zelf. In theorie zou dus, als je een slok neemt en uitspuugt in een bakje, het water in het bakje geen smaak moeten kunnen hebben?
Ik twijfel omdat het concept me wel wat lijkt maar ik bang ben dat het gewoon een mooi markering verhaal is voor een siroopje die toch met het water mengt.