Air up

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 14:42

Jammer joh. Ik had vanmorgen dus een nieuwe smaak gepakt maar mijn neus is verstopt dus ik ruik/proef er niks van. :') Dus ik activeer de pod maar even niet want dat vind ik ook weer zonde.

Anoniem

Re: Air up

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 14:46

oh oeps! dan heb ik de case gemist haha! En balen Jolien! ook niet met bubbelwater?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-22 16:17

pimaude schreef:
oh oeps! dan heb ik de case gemist haha! En balen Jolien! ook niet met bubbelwater?

Nee, ik ruik echt helemaal niks, ook niet met bubbelwater. :n
Ik verwacht dat het met een paar dagen wel weer over is.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 17:57

Ik heb de mijne en moet erg wennen. Ik proef heel veel water en weinig smaak. Ik ruik 'm wel behoorlijk maar volgens mij zetten mijn hersenen het niet om in smaak. :+ Dop is helemaal omhoog en ik hou de fles rechtop. Ik heb de smaak watermeloen.

Het is wel geinig, heb al bijna de hele fles leeg in 30 minuten. Heerlijk lurken aan de fles.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-22 20:26

Mijn man vind de watermeloen ook minder goed smaken. Hij gebruikt de lemon heel veel met Spa rood en daarmee komt de smaak ook duidelijker naar boven. Wellicht helpt dat voor jou ook?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 01:49

Ik heb mijne ook binnen, na echt enorm lang twijfelen. Ik heb een verstoorde reuk (sommige momenten ruik ik dingen heel heftig, vooral chemische geuren) dus ik was heel benieuwd hoe het zou uitpakken.
Orange passion fruit is geweldig en het werkt als een trein. Lime vind ik van geur te heftig en iets te chemisch. Cola smaakt zo heftig naar b merk cola dat ik er bijna misselijk van word. dat was waar ik het in eerste instantie voor kocht (gek op cola) maar las al dat het naar haricot snoepjes zou smaken dus dat was niet onverwacht.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 22:12

Ik heb ook weer wat smaakjes binnen, sinaasappel-vanille, watermeloen, framboos citroen en vlierbloesem. die eerste drie al eens gehad en vlierbloesem nu voor het eerst. ik vind de vlierbloesem wel lekker, maar wel heel erg licht van smaak. misschien wel iets te licht. hebben jullie dat ook?

de sinaasappel-vanille is toch echt wel mijn favoriete smaak. wat is jullie échte favoriet?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 22:43

Lastig om een échte favoriet te kiezen. Ik wissel de laatste dagen tussen coffee, orange-vanilla en orange-passionfruit.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 01:23

Voor mij is de sinaasappel vanille ook favoriet! Misschien niet eens vanwege de hele smaak, maar vooral vanwege de vanille. Om in wijntermen te spreken: dat maakt de smaak zo mooi rond, ofzo. :+ Als ze overal vanille bij zouden gooien zou ik om zijn denk ik. _O-

Then again, ik heb de peer smaak nu al weken aaneengesloten op mijn fles zitten en die blijft lekker. Dat is nog eens een financiële meevaller met iedere dag 1 of 2 flessen!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 16:49

iiSunshine schreef:
Ik heb ook weer wat smaakjes binnen, sinaasappel-vanille, watermeloen, framboos citroen en vlierbloesem. die eerste drie al eens gehad en vlierbloesem nu voor het eerst. ik vind de vlierbloesem wel lekker, maar wel heel erg licht van smaak. misschien wel iets te licht. hebben jullie dat ook?

de sinaasappel-vanille is toch echt wel mijn favoriete smaak. wat is jullie échte favoriet?

Ja, dat had ik ook met vlierbloesem. Sinaasappel-vanille smaakt sterk, maar zo sterk dat ik het nog proefde nadat ik de pod had gewisseld.

Heb er nu kola op. Of ik heb een misser of mijn smaakervaring wijkt af, want ik vind daar erg weinig smaak aan zitten.

Ananas vind ik lekker en sterk genoeg. Lime en sinaasappel-passievrucht smaken ook goed en sterk genoeg.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 23:16

Ik vind die cola wel duidelijk maar smaakt naar haribo snoep.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 09:03

Ik zie dat ze bij Bol uit het assortiment zijn.

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 17:39

van het weekend zei iemand tegen mij:
“ik vroeg me in het begin af of het wel zo hoorde, die soort van luchtbellen die omhoog komen. maar toen zei iemand tegen mij, ja, het heet ook air up hè. (dus lucht omhoog)

ik was daar zelf nog niet op gekomen maar vond het wel een leuk feitje! geen idee of t ook zo bedoeld is maar wel toevallig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 08:03

nieuwe smaak cassis! :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 08:37

Ja ik zag hem voorbijkomen op de mail. Echt een dag nadat ik nieuwe pods besteld had. :')
Ik heb wel de komkommer en ananas binnen en die zijn ook erg lekker. Ik ben allergisch voor ananas en laat dat nu uitgerekend mijn favoriete fruit zijn dus dit is een uitkomst.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 19:54

Vraagje aan de mensen die hun air up dagelijks gebruiken: ik kan gewoon haast niet geloven dat die pod geen smaak afgeeft aan het water zelf. In theorie zou dus, als je een slok neemt en uitspuugt in een bakje, het water in het bakje geen smaak moeten kunnen hebben?

Ik twijfel omdat het concept me wel wat lijkt maar ik bang ben dat het gewoon een mooi markering verhaal is voor een siroopje die toch met het water mengt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:08

Zal ik mijn pod eens openbreken ? Om te zien wat er in zit?

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:10

Ja doe :D

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:11

Dat zou wel interessant zijn! Zou dan wel een lege doen :P

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:20

_Nelleke_ schreef:
Vraagje aan de mensen die hun air up dagelijks gebruiken: ik kan gewoon haast niet geloven dat die pod geen smaak afgeeft aan het water zelf. In theorie zou dus, als je een slok neemt en uitspuugt in een bakje, het water in het bakje geen smaak moeten kunnen hebben?

Ik twijfel omdat het concept me wel wat lijkt maar ik bang ben dat het gewoon een mooi markering verhaal is voor een siroopje die toch met het water mengt.

Deze discussie heb ik hier thuis met iemand gehad die op bezoek kwam, die heeft het getest op de onsmakelijke wijze die jij hier oppert :D en het smaakt gewoon naar water.
Ik was ook sceptisch, ik kon het ook niet heel goed geloven maar het werkt echt. Er wordt geen smaak toegevoegd aan het water. In de pod zit een soort vlies en absoluut geen siroop.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:21

_Nelleke_ schreef:

Ik gebruik hem eigenlijk dagelijks, maar de pod kan op geen enkele manier met het water in aanraking komen. Als je het water ‘proeft’ proef je ook gewoon echt water. Het is de combinatie van het reuken en drinken tegelijk, als je niet ruikt proef je de smaak ook niet!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:21

Dat klopt inderdaad, de pod komt niet met het water in aanraking.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:31

Ah wat een hoop reacties gelijk! Dus het is echt een soort luchtverfrisser ring om een rietje? Wat is dan de functie van dat het ‘moeilijker’ drinkt als het geurring ding geactiveerd is? En hoe kan het dat als je een boer laat het toch naar die ‘pod’ smaakt? (Las ik in een review)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:31

pimaude schreef:
Zal ik mijn pod eens openbreken ? Om te zien wat er in zit?

Ja doe! Wel een lege dan, anders is het zonde :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-22 20:34

Als je de pod activeert dan komt er een luchtgaatje in het rietje vrij waardoor je lucht en water binnen krijgt. De lucht gaat door de pod waardoor je dus de geur zowel in je neus als in je mond hebt waardoor je denkt dat je een smaakje proeft, terwijl dat echt niet zo is. Als je de pod naar beneden duwt dan is het lucht gaatje dicht en krijg je echt alleen water binnen, ik proef dan nog wel heel licht de smaak maar lang niet zoveel als met lucht erbij.

Ik proef geen smaak meer als ik een boer laat, heb het mijn man even gevraagd maar die herkend dat ook niet.

Volgens mij heb ik nog een pod liggen die niet veel geur meer heeft, ik zal eens kijken of ik die voorzichtig open kan maken, zijn best stevige dingen.