Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LieveLoes schreef:Bedankt voor het meedenken! Recept van de AH zal ik de volgende keer gebruiken... deze was helaas echt geen succes door de pittigheid.
Eelmo schreef:LieveLoes schreef:Bedankt voor het meedenken! Recept van de AH zal ik de volgende keer gebruiken... deze was helaas echt geen succes door de pittigheid.
Beetje mosterd na de maaltijd, maar kun je tegen de pittigheid niet aardappels toevoegen? Of is dat alleen bij een overdosis zout?
Een fijn 2019 iedereen!
Mavelle schreef:Even een vraagje aan de keukenprinsessen hier..
Ik heb een recept voor een broccoli and cheese ovenschotel waar ik graag nog schijfjes aardappel aan zou willen toevoegen. Moet ik de aardappel van te voren koken en hoe lang? En kan je de aardappelschijfjes het beste onderop de schaal leggen of bovenop?
MarcoBorsato schreef:Amandavd schreef:Kaasstengels klinken goed! Garnalen sla ik over, brr vis.
En geitenkaas? Is ook lekker in een kroketje met wat honingdip.
Amandavd schreef:MarcoBorsato schreef:Hier staat mijn partner in de keuken voor Vlaamse stoof met verse frieten voor vanavond
Lekker Marco!
Iemand nog een leuk idee voor lekker hapjes uit de airfryer?
Majabeestje schreef:Hier staan voor de verjaardagsvisite vanavond alvast 2 pannen soep te pruttelen.
Een broccoli/spinaziesoep met parmezaanse kaas en een tomatensoep van van die kleine, zoete tomaten. Eerst de tomaten in de oven met olie, knoflook en kruiden en daar soep van gemaakt.
Nog quiche maken met gegrilde groente en kaas en dan klaar
AmyII schreef:Amandavd schreef:
Lekker Marco!
Iemand nog een leuk idee voor lekker hapjes uit de airfryer?
Kant en klaar pizzadeeg, rondjes uitsnijden met glas, babybel kaas halveren en plakjes tomaat basilicum.
Één rondje deeg, erop halve babybel, daarop plakje tomaat + blaadje basilicum. Plak deeg erover, insmeren met gesmolten boter + knoflook, zout en peper en hop de airfryer in.
Of kant- en klaar pizzadeeg met gehaktballetjes + tomatensaus (klein beetje anders te vochtig) en klein beetje belegen kaas. Alles in het deeg (dus een balvorm maken) en hop de airfryer in.
lor1_1984 schreef:Majabeestje schreef:Hier staan voor de verjaardagsvisite vanavond alvast 2 pannen soep te pruttelen.
Een broccoli/spinaziesoep met parmezaanse kaas en een tomatensoep van van die kleine, zoete tomaten. Eerst de tomaten in de oven met olie, knoflook en kruiden en daar soep van gemaakt.
Nog quiche maken met gegrilde groente en kaas en dan klaar
Heb je een recept van de broccoli-spinaziesoep?
KletsKoekje schreef:Ik sta vaal te kijken bij de koel8ng naar gevulde pasta, zoals ravioli maar durf het nooit zo goed , weet dan niet hoe en of het lekker is (en groot gezin en geen zin in gezeur van dat lust ik niet etc) maar ja, als je het niet probeerd dan weet je het niet dus vanavond een recept opgezocht en ingrediënten gehaald en morgen dit maken; https://www.lekkerensimpel.com/ravioli- ... ascarpone/ ben benieuwd!