Ik eet zo veel mogelijk glutenvrij en ik vind glutenvrije pasta niet lekker, dus ik vervang het inderdaad door courgette. Je kunt er met een spiraalsnijder spaghettisliertjes van maken, maar meestal ben ik er te lui voor en snij ik de courgette gewoon
Ik haal het vruchtvlees er wel uit om het minder zompig te maken en wok de courgette dan kort met peper, zout en wat knoflook.
Nee, alleen even kort wokken is voldoende. Het is juist het lekkerste als hij nog een beetje knapperig blijft.
Vergeten mijn lunch op de foto te zetten... Ik had een salade van ijsbergsla, geitenkaas en pijnboompitjes met als dressing olijfolie, sambal, peper en zout. Simpel, maar ontzettend lekker
Mijn ontbijt was een wit bolletje met sla, kaas, salami, plakjes tomaat met beetje zeezout en zwarte peper, exact hetzelfde had ik ook als lunch. Ik krijg alleen de foto niet geupload.
Mijn ontbijt was een kommetje melk met musli en mijn lunch een appel, dus beide geen interessante foto maaltijden vanavond word het sla met bitterballen ( ja lekker gezond, waren in de aanbieding bij de poeisz ). Als ik het niet vergeet zal ik dan een foto maken
En avondeten: Aardappeltjes met provinciale kruiden, rucola sla melagne met tomaatjes, komkommer, walnootjes, feta kaas en komkommertjes met een witvisje met moster dille marinade