Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yonker schreef:Okayyyyyyyy ik zit er nog steeds over te twijfelen er 1 aan te schaffen. De 0,8 airfryer, kan daar wel voldoende in voor een volledig maaltijd? Eventueel voor 2 personen? Of raden jullie toch aan een duurdere aan te schaffen?
;Citaat:Maar ik heb niet een aifryer van het merk met de P, ik heb een american low fat fryer
Deze dus, is een bak van ruim 11 liter. Daar past bijna elke schaal wel in die ik hier in huis heb
Kaatje schreef:;Citaat:Maar ik heb niet een aifryer van het merk met de P, ik heb een american low fat fryer
Deze dus, is een bak van ruim 11 liter. Daar past bijna elke schaal wel in die ik hier in huis heb
En bevalt die goed , kan je er net zoveel mee als met de Philips ?
Ik ben nl. ook aan het twijfelen welke ik ga kopen.

Patatjes zijn heel lekker eruit
! Kaatje schreef:;Citaat:Maar ik heb niet een aifryer van het merk met de P, ik heb een american low fat fryer
En bevalt die goed , kan je er net zoveel mee als met de Philips ?
Ik ben nl. ook aan het twijfelen welke ik ga kopen.
MoniqueT schreef:Omdat ik de vraag zo vaak krijg, blogje geschreven over de Airfryer en wat ik er zoal mee doen:
http://albert-monique.nl/?p=11667
Vanavond waarschijnlijk gelijk gebruiken. Denk dat ik gevulde champignons met een stukje vlees maak.
Dat wil ik dus ook wel eens proberen, maar weet niet zo goed waarin. Heb tot nu nog geen passende ovenschaal gevonden..