Moet ik toch eens op een tosti ofzo proberen. Ik gooide het wel eens over de pasta, maar dat deed niet heel veel, of misschien heb ik niet genoeg gebruikt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet ik toch eens op een tosti ofzo proberen. Ik gooide het wel eens over de pasta, maar dat deed niet heel veel, of misschien heb ik niet genoeg gebruikt.
_Nelleke_ schreef:Ja ik zocht er laatst naar omdat ik het fijn zou vinden als ik 'makkelijk' 3 maaltijden per week vegan heb. De vega box werkt voor mij niet want er zit teveel lactose in.
Hannepan schreef:Zo'n vega- box zou idd heel erg handig zijn!
Gat in de markt, we moeten ze zelf ontwikkelen. En idd, als we toch bezig zijn, dan ook maar een restaurant

Ze zit overigens in Amstelveen. Het land van de stal waar Rowan staat grenst aan haar land waar de varkentjes lopen.
).
ik heb altijd 7 dagen per week vlees gegeten, en nu dus sinds kort niks meer, en eerlijk gezegd had ik verwacht dat ik het er veel moeilijker mee zou hebben. Maar tot nu toe valt het echt heel erg mee! Ik denk ook wel dat het helpt dat ik lid ben van de Vegan en Peta facebook pagina, en natuurlijk dit topic, waardoor ik er de hele tijd aan herinnert wordt waarvoor ik het doe, dat is toch wel fijn.
8nnemiek schreef:Waar halen jullie pijnboompitten?
Ik heb regelmatig de spinazie-pijnboompitten-spread van zonnatura en die is echt héérlijk! Ik zou em graag zelf maken, maar bij AH en andere supermarkten en ook op de markt nooit pijnboompitten gevonden.
Bovendien staat nergens op mijn FB timeline dat ik vegan of vegetarisch ben, dus dat is iemand die me al een tijdje volgt ofzo bij NOS berichten