Ilovedewie schreef:sorry, het kan zijn dat ik het fout begrijp maar als je met een team een sport doet en jij moet een wedstrijd op de bank zitten ben je toch ook niet meteen uit het team?? Dit is dan toch hetzelfde anders is er straks een jury van 20 mensen en 3 mensen die bakken. Dat schiet ook niet op.
Ik denk dat je het fout begrijpt inderdaad
.
Er zijn 3 ideeën. De jury rouleert en iedereen kan zich opgeven ook de mensen die niet bakken. Er is een roulatielijst en via die roulatielijst weet je wie er aan de beurt is om uit de jury te gaan en wie de nieuwe jury wordt. Elke nieuwe wedstrijd wisselt er 1 bestaande jurylid met een nieuw jurylid.
Een ander idee is: de jury rouleert en zoveel mensen als dat er op den lijst staan zoveel juryleden worden er ook gewisseld.
En dan is er nog het idee van nicje: de top 3 van de afgelopen wedstrijd zullen nu de jury zijn. De volgende top 3 zal dan de volgende jury zijn en zo door.
Bij het laatste idee heb ik gezegd dat ik dat een goed idee vond maar dan ontstip ik wel dit topic omdat ik toch niet kan bakken.
Overigens. Nu ik het zo voor mij uitschrijf (soms is opschrijven heel handig) is het eerste idee nog niet eens zo slecht.
Ik ging steeds uit van het tweede idee en was compleet vergeten dat er nog een ander idee was geopperd, over de lijst.
Het tweede idee vind ik niks. Wacht je vet lang om jury te worden en geven zich tijdens jou jury beurt in eens 6 nieuwe mensen zich voor de jury op en kun je weer meteen stoppen.
Daar was ik sowieso tegen.
Maar zoals het eerste idee klinkt, klinkt het nog niet zo slecht.
Liever heb ik natuurlijk geen roulatie...
. Maar dat is (helaas) niet mogelijk...
Als je dan wel gewoon opmerkingen mag blijven plaatsen etc...
Ik ging er eigenlijk van uit dat je dan alleen nog maar mag meelezen.
Maar goed.
Wat iedereen wil, ik zal mij er wel in schikken.
echter voor mijzelf vind ik optie 1 het beste.
voor de deelnemers vind ik optie 3 het beste...
dan krijgt de top 3 iets meer dan alleen het recept uitkiezen.