maximexfleur schreef:Ziet er goed uit! Voor het zoete zou je ook stukjes appel/banaan mee kunnen bakken! Was het lekker?
Ja ik ga volgende keer experimenteren met appel en rozijntjes etc. Was zeker lekker!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
na een kwartiertje zakt het gevoel van een suiker aanval weg. Thank god.
.
. Als het goed gaat, dan komt het er zo uit te zien:
.
Danique_G schreef:Na 'suikees' cutten ga ik voor de lol eens wat macro's tellen. Een maandje, kijken of het echt werkt om meer op t drogen. De 'ideale' verhouding zou 40-40-20 zijn (eiwitten-koolhydraten-vetten) maar ik wil meer vet verbranden dus dan zou ee volgens een site iets moeten uitkomen van 50-15-35. Maar ik vind dit best... Moeilijk op meerdere manieren. Mijn verstand zegt me (loop 55 km per week, wielren 150 km per week en twee keer per week krachttraining) dat zoveel klooien met de koolhydraten niet slim is. Maar op de wat lichtere sport dagen of zonder grote afstanden in het vooruitzicht wil ik het wel proberen. Op lange intensieve dagen zal ik wel meer kh's nemen.
Vandaag zat ik op 34-41-24. (Afgerond). Zit dus best wel op de 'ideale' verhouding. Alleen wel weer laag in kcal, namelijk 1001. Ik ben dus nog behoorlijk aan het stoeien. Ontbijt je van morgen al samengesteld, even kijken hoe dat uitpakt. Het bestaat uit: 10 gram pinda's, halve avocado door 100 gram kwark gepureerd, een heel gekookt ei en een rijstwafels met marmite. En een kopje thee en veel water. Verder ben ik niet op die dag.
) heel erg nu doordat ik perse op mijn eiwitten wil letten. Ben vegetariër dus denk dat ik deze week nog vrolijk verder 'puzzel'.
) want ik heb zaterdag en wedstrijd! Die verhouding van 50-15-35 komt ook van een bodybuilders site om vet te verliezen. snap ook niet hoe zij dat doen zonder te weinig kcal binnen te krijgen
Maar van teveel koolhydraten cutten ben ik sowieso geen voorstander.
?