Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Heb je even een pb gestuurd.Dan zou ik een foto moeten zien, er spelen namelijk meer factoren mee
Phylos schreef:[MWS] Krachttraining voor vrouwen, #3Vanmorgen heb ik flink gesport en dat merk ik dan de hele dag in mijn hongergevoel. Heeft iemand daar een tip voor of weet waardoor het komt?
Is er hier misschien ook iemand die verstand heeft van fitnessen? Bijvoorbeeld of je moet beginnen en/of eindigen met cardio en hoe lang en welke apparaten en wat betreft krachttraining etc. Ik heb het gevoel alsof ik nu een beetje in het wildeweg aan het trainen ben en ik geen effect krijg zoals ik zou willen (lager vetpercentage, buik platter+gespierder en dunnere bovenbenen. Verder ben ik tevreden, armen zelfs te gespierd.)
phormicola schreef:Ik ben naar 20% lichaamsvet gegaan door precies te eten wat ik verbrandde. Daarna ging ik pas minder eten.
Je wil eerst spiermassa aanmaken anders heb je geen hol aan je hele trainingsschema.
phormicola schreef:Ik ga het proberen met 2.200. Als ik het zelf bereken kom ik op max-max 2.100 uit maa rmisschien andere manier van berekenen.Eten is super belangrijk juist. Daarom genoeg eten
Kiwipitje schreef:phormicola schreef:Ik ga het proberen met 2.200. Als ik het zelf bereken kom ik op max-max 2.100 uit maa rmisschien andere manier van berekenen.Eten is super belangrijk juist. Daarom genoeg eten
Kun jij aan de hand van de foto's eigenlijk zien wat voor lichaamstype ik heb? Bijvoorbeeld ectomorph / endomorph / mesomorph?
Bhriseis schreef:Mooi lijf hoor Horse! Ik denk dat ik zelf redelijk snel spier aanmaak, heb een flinke kont en (gespierde) dijen, maar wel een beetje een buikje. Idd een ander luchaamstype, en dus ook een ander voedingspatroon dat beter bij me past. Interessant, al die verschillen!
O: 100 g haver, 300 ml alpro kokosmelk, beetje melk, koffie
L: Starbucks: skinny latte zonder stroop, halve bagel met ei (ieuw net van karton!) en een chocolade muffin
B: 2 km wandelen,2 uur balletles
T: Een cornetto bij de balletjuf
T: vers sapje van de juicebar (ananas, sinaas, gember, limoen)
T: 180 g magere appelkaneelkwark
À: bloemkool in kaassaus met aardappelen
B: Paarden verzorgen
T: 250 g kwark met ananas