Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mandy358 schreef:LisErm94, ik dwing mezelf het nu toe te staan 'om die stomme vreetbuien te voorkomen dit weekend' en gaat redelijk goed
Mm klinkt heerlijk Bhriseis!als ik ooit in Gent ben!
Beterschap Eskegirllekker eten waar je zin in hebt als je je niet lekker voeld
Haha ah Danoesje, en hij bedoelde het waarschijnlijk zo goed
Veel mooie lijstjes!!
O: bananenkwark (250 gram magere kwark, banaan) 1 waldcornbeschuit met pindakaas
T: 2 manderijnen
L: 2 waldcornbeschuiten (kaas tomaat/pindakaas) peer, 1 rijstwafel met smeerkaas
T: peer, 2 rijstwafels met smeerkaas
A: risottorijst, champignons, courgette, 3 kleine vega hapjes (meestal rond de 50 kcal per stuk). Stukjes fruit toe
T: ? Ga met mams naar een cabaret voorstelling
D: water en thee
B: 18 km fietsen
Peer en rijstwafel met smeerkaas verslaving
mandy358 schreef:Ja, heerlijk de peren nu! Vandaag waren ze echt precies rijp![]()
Nu op, maar morgen is de groente kraam er weer, en dan nog een paar dagen geduld tot ze rijp zijn
Welkom _kiki_, net lijstje
Horse_xx schreef:De eetboeken vind ik ook erg interessant, maar gebruik er eigenlijk ook alleen de basis van.
Lijstje van vandaag:
O: 45 gr havermout, lijnzaad, chiazaad & kaneel
T: Stukje van kokosballetje (zelf gemaakt, met dadels, amandelen, kokosolie en kokosschaafsel)
L: Paprika soep & sla met tomaat, paprika, geitenkaas en een beetje olijfolie met kruiden
T: Appel, mandarijn, 3 havermoutkoekjes (Havermout, banaan en rozijnen in de blender en 20 min in de oven) stukje van zelfgemaakt cracker (lijnzaad & zonnebloempitten)
A: Nog geen idee. Beetje kapucijners, boontjes, paprika, mais, kidneybonen en ui + Ijsbergsla, rucola sla, paprika, tomaat, fetakaas + Yoghurt met muesli
B: 45 min KT + 45 min Cardio + 20 min fietsen
__Leonie schreef:O: Banaan, havermout met yoghurt lijnzaad en kaneel.
L: Fruitsalade van een peer, twee mandarijnen en appel.
T: Kinder cakeje met melkvulling ertussen.
A: Andijvie stamppot met jus en speklap
T: Twee stukjes kroeppoek
T: Simpele paprika soep van alleen paprikas, knoflook, uitje,, kruiden en groentenbouillon.
B: van 11.00 tot 19.00 praktijk lopen in de horeca. 30 min fietsen.
D: Water en groene thee.
EskeGirl schreef:O: 2 beschuitjes met jam
Dani_ schreef:O: groene smoothie (spinazie, banaan, galiameloen, lijnzaad, chiazaad, curcuma en appelazijn)
T: -
L: twee zuurdesemboterhammen met auberginepuree, plakjes avocado, tomaat en komkommer, pijnboompitjes en peper. Twee volkoren crackertjes met slankie smeerkaas en plakjes tomaat. Een paar worteltjes.
T: schaaltje witte druiven, twee pepernoten
A: weet ik nog niet...
D: 1,5 liter spa marie henriëtte, 4 koppen kruidenthee, 1 glas verse jus
B: half uur wandelen
KarinvdM schreef:Ik vind de voedingswaardetabel niet echt betrouwbaar.
Maar waarom houd jij je zo bezig met het aantal kcal wat je binnen krijgt?
Je bent 15 en je lichaam is volop in ontwikkeling, je moet gewoon gezond eten en je daar verder niet mee bezig houden als ik dan lees dat je extra gaat hardlopen om kcal er af te lopen en dat je je vies voelt, dan maak ik me zorgen om je.
Wat vinden je ouders ervan dat je zo met eten en bewegen bezig bent, of weten ze dat niet?