Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en ik vroeg me af waar jullie de amandelmelk (enzo) halen? Ga je daarvoor speciaal naar een natuurwinkel of maak je het zelf? En zo ja, hoe doe je dat precies? Ik las al in het boek hoe het moet maar ik vind veel producten moeilijk te vinden dus ik vroeg me af of er alternatieven zijn
vandaar mijn vraag.
Maris schreef:Sentido, hier is een link mbt lijnzaad voor paarden http://www.understanding-horse-nutritio ... -seed.html
_rosita_ schreef:jeeeej... eindelijk bouillon gevonden waar géén gistextract inzit.... van ekoplaza..van alle bouillonblokjes/poeders die ze hebben is er 1 zonder smaakversterker. jullie raden wel wat ik nu ga eten na jaaaaren! groentesoep!!!!!!

moonfish13 schreef:Ik heb het boek besteld van de Hormoonfactor.
Dat lijkt om Amber Albarda maar dat is meer met wat voor invloed het heeft op je hormonen ed in je lichaam.
Alles een beetje bij elkaar, suiker, koolhydraten, melk, gluten.
Past heel goed bij mijn manier van leven denk ik.
zo herkenbaar.
_rosita_ schreef:jeeeej... eindelijk bouillon gevonden waar géén gistextract inzit.... van ekoplaza..van alle bouillonblokjes/poeders die ze hebben is er 1 zonder smaakversterker. jullie raden wel wat ik nu ga eten na jaaaaren! groentesoep!!!!!!