Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik vind hagelslag zo lekker, en op deze manier heeft het de minste invloed op mn bloedsuikerspiegel
maar ik kan m dus niet echt aanraden ofzo haha, behalve als je wilt zondigen 

Nu nog een kopje verse brandnetel thee en dan zo op naar school.
Wel er even uit halen als de auto uit staat anders gaat je accu leeg. Maar met nog een paar vrieselementen er bij en de stekker er in als de auto rijdt en het blijft allemaal best goed koel.

Judith_ schreef:Je hebt koelboxen die op de aansteker in de auto aangesloten kunnen worden.Wel er even uit halen als de auto uit staat anders gaat je accu leeg. Maar met nog een paar vrieselementen er bij en de stekker er in als de auto rijdt en het blijft allemaal best goed koel.
Cer schreef:Even voor mijn info, wat is het verschil met biologische pindakaas en die van Calve?
Oftewel: in gewone pindakaas zitten best veel (overbodige) toevoegingen, die ik persoonlijk liever skip uit mn eetpatroon
De pindakaas van Ekoland is 100% pinda en smaakt eigenlijk even lekker/hetzelfde, vind ik dan.
Sinds deze week zijn ze onze tuin aan het opknappen en nu hebben we een strook aarde over. Mijn vader heeft zelf een megagrote moestuin (40 x 4 meter) voor de hobby, en nu wil hij mn vriend en mij ook wel helpen met het aanleggen/onderhouden
Helemaal leuk, hebben we straks biologische groenten uit eigen tuin. Ik zat al te denken dat ik sowieso munt wil planten en tuinboontjes en rabarber.. Er staan al een frambozenplant en een kiwiplant. Iemand verder nog leuke ideeën? 
) Bietjes, boerenkool, andijvie, verschillende tomaten, pompoenen, courgettes aardbeien en nog het een en ander.
Kan me herinneren dat mn oma er vroeger heel veel moeite mee had om ze te laten groeien
Beetje jammer. Zit nu echt barstens vol want had uiteraard weer veel te veel gemaakt. Die goji bessen zijn trouwens wel veel lekkerder als ze geweld zijn zeg!
Oja en de voedingsstoffen van noten nemen met 200% toe als je ze een nachtje weekt.
Colway schreef:phormicola schreef:Het grootste verschil is wmb de smaak. Ik kan echt niet van bio pindakaas afblijven, van Calvé nog enigzins
echt waar? Ow jeej dan kan ik dat maar beter niet halen, heb net alweer 2 theelepels (aardig vol) gesnoept...tis gewoon zooo lekker

Judith_ schreef:Soms, bij ons staan ze wel in de kas maar we hebben ze wel eens gewoon zonder kas gehad. Grootste probleem was de hond de er enorm veel lol van had om de tomaten van de planten te trekken.