Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Lindas2 schreef:Ik bak een 24cm rond al 42 minuten op 175 graden... Dus een 26 vorm een paar minuten langer denk ik..
Als de biscuit klaar is laat ik m nog een paar minuten in de oven staan en en dan haal ik m eruit, omdraaien op een rooster met bakpapier erop, plank erop voor ongeveer 5 minuten en dan af laten koelen.
(Zo heb ik het een keer doorgekregen van mayo volgens mij, en nooit fout gegaan![]()
)
Alleen haal ik de biscuit wel gelijk uit de oven
AngeliqueB schreef:LadyJ schreef:Missbonny;
Tja bij mij is een tankstation in de buurt en zijn vrouw geeft workshops en heeft een stuk van het tankstation waar ze spulletjes verkoopt.
Bedoel je die in Brunssum, boven de Texaco? Ik kom er geregeld langs, maar nog geen tijd gehad om te gaan kijken!
luxket schreef:Ik heb toevallig gisteren voor mijn verjaardag ook een biscuit gebakken van 26 cm. Ik hem hem 35 min. gebakken op 160 graden, en toen was ie ook wel echt gaar volgens de breinaaldhoelang bakken jullie je biscuit bij een ronde vorm van 26 cm, en hoelang laten jullie em na afloop nog in de oven staan? of gelijk eruit? en dan eerst helemaal laten afkoelen?
astriidj schreef:Je bedoelt die pakjes van 250 gram? Dan heb je inderdaad niet genoeg voor een normale taart.
Hier staat een handige tabel met hoeveel marsepein je voor welk formaat nodig hebt