Gewoon 2 ronde vormen van 20 cm en 26 cm aan elkaar leggen. Stukje wegsnijden, stukjes erbij en de gaatjes opvullen. Hij is niet helemaal perfect, maar beter dan ik verwacht had.
Ik had m gevuld met aardbeienkwartaarttoetje en aardbeienjam. Afgesmeed met vanillebotercreme. Ik moet zeggen dat ik de biscuit mix van funcakes veel lekkerder vind dan het recept voor biscuit van dlt. De biscuit was op de een of andere manier veel zachter en luchtiger.Dat ga ik nu vaker kopen.
Wat is jullie ervaring met de mixen van soezie? Zijn die even goed en lekker als de mix van funcakes?
Britt
Geplaatst: 16-10-10 21:00
Whaha Barbapapa! Gaaf!
Jaha, hij is gelukt, hij is gelukt! Ben er helemaal trots op
De onderste is gevuld met aardbeienjam en aarbeien en slagroom (afgesmeerd met botercreme) en de bovenste met bebogeen en banaan en slagroom (afgesmeerd met botercreme).
Nou zie ik dat iket het minst mooi afgewerkte stukje op de foto heb staan (in het roze, de rode marsepein heb ik niet netjes afgesneden zie ik). Voor de rest was ie hartsikke strak, daar was ik net zo blij mee haha
Thnx
Marisje76
Geplaatst: 16-10-10 21:03
mooooie stapeltaart, hoop dat ik hem ook nog ooit zo mooi ga krijgen
Ik heb me ook opgegeven voor een tiara en kussen workshop
xFioon
Geplaatst: 16-10-10 22:43
Wat leuk die barbapapa! En die oililytaart van Britt vind ik ook erg mooi geworden, jammer idd van dat ene hobbeltje, maar gewoon die kant naar achter zetten haha
Zijn er mensen die heeeel toevallig in de buurt bij mij wonen Ik woon een half uurtje van arnhem af en hier in de buurt geven ze deze en volgende maand hele leuke taartenworkshops misschien geinteresseerde??
Ik heb een soort van frosting/botercreme achtig iets gemaakt maar het is te dun. Nu heb ik er al een oliebol aan poedersuiker in zitten, maar dat werkt ook niet. Zou ik er wat meel door kunnen gooien, alleen ter versteviging, of kan dat niet?
Ik heb vandaag 1 cover voor een cupcake gepuzzeld ik wou zo graag het modeleersetje uitproberen , morgen ga ik verder en bak ik ook de CC's ben nu wel uit gepuzzeld.