Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Hier gaat het ook niet geweldig
Ik eet nu:
's morgens 1 ei
's middags salade, of groentesoep.
's avonds avondeten (geen pasta o.id., meestal vlees of vis met groenten) En daarna nog een bakje magere yoghurt
Ik probeer het koolhydraat gehalte zo laag mogelijk te houden, net zoals het vet en suiker gehalte.
Doe het nu een week, en ik had stiekem gehoopt dat het al wat had geholpen. Dus ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan. En hoeveel is er af...
...Welgeteld 0 kilo![]()
![]()
Chubby schreef:deedee19 schreef:Ik wil nu nog niet meteen gaan zondigen ben net een kleine twee weekjes bezig. Even doorbijten, maar als er eind volgende week nog niks af is ga ik wel balen
Hou je een dagboekje bij wat je eet? Zet hier eens een voorbeeldje neer?
deedee19 schreef:op pagina 16 staat bv wat ik eens gegeten heb op een dag. Dat was dan toevallig een dag waar ik 's avonds nog een tussendoortje genomen heb, dit doe ik niet iedere avond.
Symbeami schreef:ik heb niet het hele topic gevolgd maar vroeg me af of dit als eens langs gekomen is?
Het is een andere manier van benaderen en helpt heel goed met al die frustraties.
Een simpel voorbeeldje over water drinken. Veel water drinken is goed als je af wilt vallen. Voor sommige mensen is dat lastig.
Hier adviseren om je water in een half liter flesje te doen, dan ben je eerder geneigd meer te drinken dan dat je het in een glas doet. En inderdaad bij mij werkt het! Een glas water pak ik niet zomaar, maar het flesje pak ik regelmatig.