Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashleey_ schreef:Hoe doen jullie dat dan? Je vraagt voor hoeveel personen iemand taart nodig heeft.. en als je bijvoorbeeld uit een 17,5 cm 10 personen kunt halen en ze hebben voor 8 nodig. Dan reken je dus wel voor de 10 personen taart?
astriidj schreef:De taart is dan in principe voor 10 personen (10 stukjes), dus dan bereken ik ook de prijs daarvoor.
woldhoeve schreef:Ik baal, heb ik van wilton zo'n set met kleurstof besteld, is deze uitverkocht. Ik wou dit weekend beginnen met de voorbereidingen voor een taart voor m'n collega.
GRRR baal zo.
Lindas2 schreef:Afternoon!
Had nog eens een vraagje.. Bij bijvoorbeeld Cake Boss zie je dat ze spuitzakken gebruiken waar je de tips van af kan draaien, een nieuwe erop zetten en met een witte ring vast draaien.. Heeft iemand een idee hoe dit werkt? Kan dat met iedere spuitzak of zijn dat speciale? Het zou denk ik wel een stuk handiger werken dan steeds een nieuwe zak maken..
astriidj schreef:Lindas2 schreef:Afternoon!
Had nog eens een vraagje.. Bij bijvoorbeeld Cake Boss zie je dat ze spuitzakken gebruiken waar je de tips van af kan draaien, een nieuwe erop zetten en met een witte ring vast draaien.. Heeft iemand een idee hoe dit werkt? Kan dat met iedere spuitzak of zijn dat speciale? Het zou denk ik wel een stuk handiger werken dan steeds een nieuwe zak maken..
Zo'n ring heet een adapter. Met die adapter zet je het mondje vast aan de spuitzak. Handig als je 2 verschillende mondjes nodig hebt. Dan spuit je eerst met het ene mondje, en dan even mondje verwisselen en dan kun je met het andere mondje verder.
Moet je wel een spuitzak hebben waar een adapter op past