Ik hou het wel op kleine potjes met tomaten en kruiden e.d, voor ik straks bij de onderbuurman in de badkamer zit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Misschien handig om eerst eens je dak 'begaanbaar' te maken?
Straks ga je er alsnog doorheen
xXLiekeXx schreef:Verder in de tuin hebben wij ook lavendel. Hoe kun je daar dan de bavarois mee maken? Ik kan eigenlijk niet echt tegen de geur van lavendel. Als we het gesnoeid hadden maakte mama er zakjes van voor in de kast. Maar ik kreeg er hoofdpijn van.
Gr.
anneliesdj schreef:Ik weet iig wel zeker dat ik pepers heb ipv paprika's, dat wordt nog wat dan want er zitten er al veel aan en nog veel meer in de maak.
Ze zijn nu nog groen ondanks dat er al een paar van een cm of 10-12 aan zitten, dus ben bang dat het groene pepers zijn....
Mijn radijzen zijn ook bijna rijp denk ik, lijkt iig goed ondanks dat maar de helft is opgekomen.
Morgen ga ik ook nog even nieuwe bonen zaaien want er zijn van de ruim 100 boontjes die ik gezaaid heb zijn er welgeteld 2 opgekomen. Dus ik heb nieuwe gekocht want ik denk dat het gewoon aan de bonen zelf ligt.
anneliesdj schreef:ranna schreef:Verder heb ik in de meeste spitskoolplanten gaten zitten maar zie geen slakken of rupsen.
Koolvliegen?