Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wind schreef:Er zit een chocoladeletter in mijn stalschoenen.

Lief van de sint!
beetje vroeg wakker, normaal val ik wel weer in slaap nadat vriendlief eruit is gegaan, nu dus niet 

toen ik een keer meette met een stel andere Boktmeiden viel ik zowat flauw, ook heel fijn
heb nog wel eens problemen met mn hartslagmeter (cardio-apparaten staan afgesteld op bepaalde hartslag) en normaal valt ie nog wel eens weg ofzo, of blijft mn hartslag vrij laag dus dan moet ik er toch redelijk aan trekken...nu heb ik een uur lang een hartslag van 170 gehad, dus heb eigenlijk nauwelijks gezweet tijdens mn cardio, echt belachelijk 

Gisteren wat wezen drinken met een vriendin, en heeeeerlijk genoten van een warme choco MET slagroom. 

...wat willen jullie weten

< Ik ben Nathalie, 21 jaartjes jong, woon in Langedijk
.....Ik zat niet meer lekker in me vel, ik wou nergens meer heen, ook intiemheid meer met vriendjelief, ik reed mijn paard niet meer want vond het zielig, altijd slobber kleren aan, want ik wou in die maat geen kleren kopen, dit allemaal brak me, en belsoot hulp te zoeken, want in mijn eentje kreeg ik het er niet vanaf. Toen ben ik naar een dieetist gegaan, want een vrouwtje op Poelenburgh had een dieet gedaan, en dat scheen super te zijn, gaat wel via een dieetist. Dus ik heen, en volg dus dat dieet, het is echt superik ben nu in 4 maanden tijd meer dan 25 kilo kwijt, ik woog 109.8 en weeg nu 83.4
, nog lang niet goed genoed, maar we zijnop de goede weg
ik voel me nu veel fitter heb veel meer energie etcetc en ik wil weer dingen doen enzo.......
Leo.....