Mogge beetje vroeg wakker, normaal val ik wel weer in slaap nadat vriendlief eruit is gegaan, nu dus niet Nja, heb ik ook nog wat aan mn dag!
Imre, lekker een chocoladeletter
Sanne, wat mij betreft is het ook geen probleem hoor, kan jij toch ook niets aan doen toen ik een keer meette met een stel andere Boktmeiden viel ik zowat flauw, ook heel fijn
Pff sporten gister sloeg echt nergens op heb nog wel eens problemen met mn hartslagmeter (cardio-apparaten staan afgesteld op bepaalde hartslag) en normaal valt ie nog wel eens weg ofzo, of blijft mn hartslag vrij laag dus dan moet ik er toch redelijk aan trekken...nu heb ik een uur lang een hartslag van 170 gehad, dus heb eigenlijk nauwelijks gezweet tijdens mn cardio, echt belachelijk Vanavond maar weer, kijken of het beter gaat, want dit was echt doelloos!
bij deze mijn planning, hoop dat ik me er vandaag wel aan kan houden:
O: 2 crackers kipfilet, 1 beschuitje hagelslag T: 2 mandarijntjes L: ? (georganiseerde lunch op school)\ T: drinkboullion T: ? A: ? (eet bij oma, dus wat de pot schaft)
Ik heb even een update geplaatst in het meetingtopic, dus graag even kijken daar. Gisteren wat wezen drinken met een vriendin, en heeeeerlijk genoten van een warme choco MET slagroom.
O: 2 meergranenboterhammen. 1 met hagelslag, 1 met zuivelspread. Actimel, kop thee en smoothie T: ? L: Brinta met geitenmelk, krenten en honing. T: Innocent smoothie D: Tong en salade
Hey Ik ben even niet geweest omdat ik druk was met werk.. Gisteren naar Den haag voor een curus, 6.30 uur huis weg en om 20.20 uur weer thuis We waren om 16.45 uur uit Den haag vertrokken, alleen maar file
Gister gegeten O magere yoghurt gemengd met vla en brinta + bakkie thee T pakje milkbreaks L 1 cracker met kaas en 1 met smeerkaas + rundvleessaladebakje T niks alleen 1 cola light A krieltjes met doppertjes en worteltjes en kebak + schaaltje pudding (klop klop) T cola light 1x
Ik heb gisteren ook gezondigd, maar ach, het was gezellig.
Hey Mocca!
Sanne: Nee, kachel is nog steeds niet gemaakt, het dingetje dat stuk is moet besteld worden, dus het wordt waarschijnlijk woensdag pas in orde gebracht.
Zal ook weer eens schemaatje plaatsen. Hou er wel rekening mee dat ik niet echt wil afvallen, gewoon beetje op gewicht blijven en paar onsjes er af.
O: eierkoek en plakje kruidkoek --> 35 min skeeleren T: lolly, snack-a-jack L: eierkoek, vlk boterham met smeerworst T: pakje hartige sultana T: magere yoghurt, banaan A: ? T: ?
Avondeten zal wel iets makkelijks worden als een halve pizza oid, en vanavond komt vriendinnetje hier dus iets lekker bij een filmpje. Fiets overigens wel nog een aardig stukje vandaag (huis-uni, uni-stad, stad-huis etc.).
Hier komt ie < Ik ben Nathalie, 21 jaartjes jong, woon in Langedijk Ik rij al paard sinds me 5e, heb 6 jaar als intructrice (en natuurlijk ook buitenritten begeleiden en overige) Bij manege poelenburgh gewerkt, 3 jaar lang elke week 1 dag naar deurne. Nu werkt ik ivm geldprobleem bij een supermarkt (waar ik echt vele malen meer verdien).Ik was vroeger altijd best dun, totdat mijn ouders gingen scheiden op ongeveer 11 jarige leeftheid, ik ben een ontzettende stress eter dus kwam in een korte periode heel erg aan op 16 jarige leeftheid ben ik atkins gaan doen, en ben daardoor toen de kilo's kwijtgeraakt die er toen aan waren gekomen (dat ging om 15kg). Maar ik 17 was kreeg in verkering (heb nu dus 4 jaar een relatie), mijn vriend kan alles eten wat hij wilt en maakt niet uit hoeveel hij komt gewoon niet aan, ik hou ook van lekker eten, dus in 3 jaar tijd kwam ik echt heel erg aan van 67 kg naar 109 .....Ik zat niet meer lekker in me vel, ik wou nergens meer heen, ook intiemheid meer met vriendjelief, ik reed mijn paard niet meer want vond het zielig, altijd slobber kleren aan, want ik wou in die maat geen kleren kopen, dit allemaal brak me, en belsoot hulp te zoeken, want in mijn eentje kreeg ik het er niet vanaf. Toen ben ik naar een dieetist gegaan, want een vrouwtje op Poelenburgh had een dieet gedaan, en dat scheen super te zijn, gaat wel via een dieetist. Dus ik heen, en volg dus dat dieet, het is echt superik ben nu in 4 maanden tijd meer dan 25 kilo kwijt, ik woog 109.8 en weeg nu 83.4 , nog lang niet goed genoed, maar we zijnop de goede weg ik voel me nu veel fitter heb veel meer energie etcetc en ik wil weer dingen doen enzo.......
Nou best veel over mij zelf verteld toch.
Nou nog een stukje over me paard: Genaamd: Leo..... Leeftheid: 15 Niveau: M2 (niet met mij) Stokmaat: 1.76 Kleur: Bruin, grote witte bles, veel wit aan alle 4 de benen. Afstamming: Expert x Ulster. Karakter: Voor mij super, voor andere afstandig en moeilijk.
O: yoghurt met cruesli T: vezelkoekje T: cup a soup L: noodles T: koekje? D: waarschijnlijk macdonalds want ik ga met iemand de stad in T: 100 cocktails hahaha ik ga stappen met mijn vriendinnen
Morgen ga ik koken voor mijn oom, tante en nichtje... Ze krijgen vooraf uiensoep, hoofdgerecht boontjes met brie en spek, zalm met pesto, aardappeltjes met zeezout en rozemarijn en als toetje chocoladefondue.. Meh word morgen niet echt een balansdag haha. Maaaar mijn vriendje komt langs
Het heet Prodimed het is gebaseerd op eiwitten, want eiwitten houden je huid stevig en zorgen voor verbranding, het zijn allemaal maaltijd zakjes wat je met water moet mengen, in allerlei smaken en vormen zoals warme dranken, koude dranken, omeletjes, rosti, Dessert's, mousse, pannekoekjes etcetc, mag onbeperkt groente, ik eet dus vaak sávonds een omelet (daar doe ik dan een krummel eitje van maken) daar doe ik dan champions, paprika en een uitje doorheen....is goed te doen, sommige dingen zijn echt heeeeeel vies, maar je mag gelukkig zelf kiezen wat je eet en wat voor smaken, wel moet je minimaal 2 liter water per dag drinken en je mag 1 light drank per dag