Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
spokey schreef:FlairS schreef:Nou,ik weeg me nog wel iedere ochtend.Het leek een beetje stil te staan de afgelopen tijd maar vanochtend bleek ik ineens weer een stuk lichter.Nog 1 ons en dan ben ik in totaal 10 kg kwijt!!!
Zo 10 kilodat is toch nog redelijk vlot gegaan
(dat zijn 10 pakken suiker wat je minder hoeft mee te slepen
).
Vehlan schreef:Ik ben nog steeds bezig met het South beach dieet, morgen ben ik er precies 2 weken mee bezig en ben nu 4,9 kilo kwijt!
2 weken lang geen brood, aardappels,pasta, rijst en fruit en het is me eerlijk gezegd toch wel mee gevallen, ik was echt een brood/ aardappeleter en had het de eerste dagen ook flink moeilijk maar nu gaat het een stuk beter, het is eigelijk de bedoeling dat ik vanaf maandag fase 2 doe maar denk ik dat ik nog lekker een weekje fase 1 doe, het gaat zo lekker!
Nou moet ik zegge ndat ik er wel op moet letten dat ik genoeg blijf eten aangezien ik toch nu snel de neiging heb om een maaltijd over de slaan terwijl me maag wel tekeer gaat!![]()
Maar ik ben heel trots op mezelf en ga zeker met dit gezonde eten door! voel me veel beter!
Fonnie schreef:jamy; volgens mij is jou manier van sporten veel leuker zo te lezen hier, allemaal paardjes rijden.ben je op zoek naar een pony? Heb je al een leuke op het oog?
Ik rijd nauwelijks meer op mijn pony, die is al behoorlijk oud dus die hoeft niet meer zo hard te trainen, soms vind ik dat best jammer maar wegdoen wil ik m absoluut niet! Maar als ik gereden heb merk ik het wel altijd aan mn spieren, en het is nog een leuke workout ook.