Die zag ik laatst voorbij komen op Facebook en ik kan me er geen voorstelling van maken.Hoe smaakt dat?
Froukje schreef:Die zag ik laatst voorbij komen op Facebook en ik kan me er geen voorstelling van maken.Hoe smaakt dat?Het ruikt naar cake en het smaakt ook naar cake met warme gesmolten chocola.
Ohh, dat klinkt best lekker Eigenlijk is het dus meer een toetje?! Tis dat ze hem hier niet verkopen bij de appie, anders had ik het eens geprobeerd.
Ja, je moet het echt als een toetje zien! Wij hebben hem in Duitsland gekocht bij de Rewe. Hij is van Dr Oetker en kost 1,80.
De chocopizza vond ik persoonlijk niet lekker. De appel nog niet geprobeerd.Ik vergeet steeds foto's te maken! Vandaag nieuw kookboek besteld en heb me voorgenomen foto's te maken van de nieuwe gerechten
Exitium schreef:Hier extreem vroeg gegeten, begon om 17:00 al. Verjaardag die gevierd werd in een wokrestaurant. [ [url=m/mx5BtQ.jpg]Afbeelding[/url] ]Wat een straf!
Baliiii Zo lekker gegeten daar (wel vooral westers)Hier Vietnamese springrolls als lunch, had al een week cravings en nu eindelijk tijd voor gehad .
Nog steeds kha, dus gevulde paprika met gehakt, soepgroenten, tomatenpuree, rode pesto en kaas:Zo mis ik de koolhydraten niet hoor!