Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oliver schreef:Phor, nou ik zit een beetje aan te kloten eigenlijk. Ik ben nu sinds 3 maanden aan het trainen met een trainer. Die ook me ook met eten ging aansturen. Ik ging eerst van mn 2000kcal naar 1750 voor 6 weken. Toen gebeurde er helemaal niks met mn gewicht. Vervolgens zelfs naar 1400kcal per dag met heel veel eiwit, waar ik weer zo op gefocussed raakte dat ik 'vergat' vet te eten en gemiddeld maar 20 tot 25gr vet binnen kreeg (wel kh). Nu sinds een week ben ik bezig om wel voldoende vetten binnen te krijgen (minimaal 60gr), maar nu krijg ik dus weer heel weinig kh binnen. Was niet perse heel bewust. Het is meer dat als ik mn eiwitten neem voor ontbijt bijv, en olie/vetten zit ik al heel snel aan mn kcal. Het is erg frustrerend wanneer je meer dan 3 maanden echt lekker aan het trainen bent en 90% van de tijd je volledig aan je eetdoelen houdt er weinig lijkt te gebeuren… Tips zijn zeker welkom.
Misschien moet ik het gewoon los gaan laten en focussen op lekker trainen en in de spiegel kijken ipv op de weegschaal, want vetpercentage gaat wel omlaag en ik word wel zichtbaar gespierder en sterker.. Maar dat vind ik lastig.
NeverGiveUp schreef:O - havermout, ongezoete sojamelk, chiazaad, frambozen, klein banaantje, rozijntjes, drup honing8
T - appel
L - 2 speltbroodjes kaas, tomaat, komkommer / klein handje amandelen
T - paar soepstengels
A - caesar maaltijdsalade (bak sla, aardappel, kip, croutons, oude kaas, ei, beetje dressing)
T - 2 glutenvrije crackers hummus en tomaat, mandarijn
B - stuk fietsen, 50 min body combat
D - water, thee