Mijn sla moet op dus: ijsbergsla met gebakken kip, pijnboompitjes, paprika, alfalfa, oude kaas, een beetje wortel en een knoflookdressing!
Geen kippie met paprika hier,ik had nog boomstammetjes over en daar vind ik spinazie lekker bij en gewoon een gekookte pieper.
Ik pizza en vriend een restje Haché uit de vriezer.Heb ook nog wat sla van gisteren over dus dat doen we er bij .
Weer pasta, nu met spinazie, spekjes, champignons en tomaat (studentenverenigingsmaal)Vooraf was er stokbrood met pesto en mozzerella en groentesoep
Extra-vezel-pasta met gezeefde tomaten, een scheutje melk, uitje, courgette, paprika, kappertjes en winterpeen
Een koude pastasalade met appel, tomaat, hamblokjes en knapperige bacon. Ga meteen na college met de trein naar huis, maar college duurt van 16 tot 19 dus moet iets makkelijks (en lekkers) meenemen voor onderweg in de trein. ^^
Gisteren zijn het toch Provençaalse varkensreepjes met champignons en ui, gebakken minikrieltjes en een rauwkost salade geworden.Vandaag dus de nasi met kroepoek en een gebakken eitje.
Wraps, ik heb alleen geen idee welke Iig met kip, paprika en ui Vriendje heeft het pak klaargezet dus heb niet gekeken