Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nienke_ schreef:Ben net terug van mijn werk. Het ging niet lekker. andaag is het de sterfdag van mijn moeder en net uitgerekend vandaag kreeg ik doodzieke patienten op de stoel. Ben nu lekker thuis. Kan ik janken waneer ik dat wil.
Citaat:Volgens de door jou opgegeven cijfers (lengte en gewicht) ben je iets te zwaar. Vandaag heb je te weinig calorieën gegeten om voldoende van alle voedingsstoffen binnen te kunnen krijgen. Was dit een speciale dag of eet je altijd zo weinig? Let er op dat je gezond eet, ook als je wilt afvallen. Met de groen geschreven producten zit je goed. De energie die per dag minimaal nodig is om voldoende vitamines en mineralen binnen te krijgen is ca. 1400 kcal voor vrouwen en 1700 kcal bij mannen. Zorg ook voor voldoende beweging. En blijf je gewicht in de gaten houden.
Dit advies is gebaseerd op de door jou opgegeven voeding van slechts 1 dag. Het geeft dan ook géén oordeel over jouw gemiddelde voedingspatroon!
Citaat:De hoeveelheid vet in je eten is prima: niet te veel en niet te weinig.
Citaat:Je krijgt niet te veel verzadigd (=verkeerd) vet binnen. Meestal kies je voor producten met weinig verzadigd vet. Dat is een goede keus, want daardoor verklein je de kans op hart- en vaatziekten
Tammietjeeh schreef:Aangezien jij er verstand van hebt, heb ik een vraag voor je
Zijn Nike Air Max BW geschikte hardloopschoenen?
Hier loop ik al jaren op. Heb nooit echt blessures.
Ja aan mn knieen en enkels, maar dat komt meer omdat ik teveel op mn 9/10 cm pumps loop
Mystica schreef:Je ontbijt is het eerste dat je eet. Feitelijk ontbijt iedereen dus
Marjo_x schreef:Denice, Sterkte/beterschap..![]()
Menn.. Examnstress helpt niet als je wilt afvallen
ukje schreef:Mystica schreef:Je ontbijt is het eerste dat je eet. Feitelijk ontbijt iedereen dus
ja maar iedereen kijkt naar de tijd maar het lijkt me wel dat als jij bijvoorbeeld om 10 uur uit je nest komt rollen je gerust om half 11 als ontbijt kan noemen en je lichaam daar dan niet slechter op wordt maar wel als je al om 7 uur op bent en pas om 10 uur gaat eten.
benangelique schreef:ladies, ik heb besloten uit het topic te stappen. Ik vind het erg jammer dat er veel mensen bijgekomen zijn die op een hele ongezonde manier met hun lijf en met eten bezig zijn. Ik voel me hier erg gefrustreerd over en kan dan ook niet meer met plezier het topic lezen en op iedereen reageren.
Jammer, want ik ben een hoop Bokkers toch een stukje beter leren kennen en dat doet me veel plezier.
Mijn PM-box staat natuurlijk altijd open.
Succes met afvallen, gezond leven en gezond eten.