Met natuurlijk een paar sinttaarten...hier de eerste twee..
Purkii
Geplaatst: 06-12-13 00:39
en een tennistaart voor een sportieveling
Morgen gaat er nog een sint taart de deur uit en een sint surprise taart en dan voor zaterdag nog een verjaardagstaart ......kon wel toe vd week...:-p
Lindas2
Geplaatst: 06-12-13 13:52
Leuke taarten Purkii, heel netjes gedaan met die halve Abraham, sinttaarten en tennistaart
Schattig die uiltjes Danique!
Je hebt een drukke agenda dan Diva! Pittig dat je man daarna zo lang weg gaat.. Sterkte alvast!
Leuke taart Marina!
Anoniem
Geplaatst: 06-12-13 20:48
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden als ik hier even inbreek met een vraag Maar omdat hier alle bakmensen verzameld zijn leek me dit de handigste plek.
Ik wil voor mijn verjaardag een taartrecept maken wat een laagje brownie, laagje gebakken kwarktaart en laagje frambozenmousse heeft. Omdat ik zowel vrijdag als zaterdag visite krijg en ik zo'n half aagesneden taart niet zo mooi vind dacht ik er aan om voor iedereen een eigen taartje te maken in een eigen bakvormpje. Glas is verreweg het mooist omdat je dan de laagjes goed blijft zien. Moet ik hiervoor speciaal glazen kopen die tegen de hitte kunnen, of zou ik gewoon de sapglaasjes van de HEMA (http://eviewer.netmedia-europe.be/cache ... &width=275) kunnen gebruiken? Die zijn qua maat echt perfect namelijk Oven moet op 180, dus niet heel heet.
Vandaag voor de aller eerste keer de varkens in de modder taart gemaakt. Hij is nog best goed gelukt, Had voor de taarten bescuitmix van dr oetker Roze suikerpasta Kitkats Melk en pure chocola En al het andere wat erbij moet en er door heen moet Foto komt zo snel mogelijk !
Deze wil ik zaterdag maken maar ik wil hem vullen met roomsoesjes. Hoe plakken jullie de kitkats tegen elkaar? Moet ik dan als onderlaag een ronde cake hebben ofzo?
Ja dat moet gaan lukken. Ik ben alleen niet zo van het bakken en zie dat ik een biscuit nodig heb om ze tegen aan te plakken. Iemand een idee waar ik die kan kopen? Of zou ik ook stukken cake als bodem kunnen gebruiken? Dit wordt toch niet opgegeten het is puur voor de onderkant zodat ik de soezen kan stapelen tot een toren.