Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
benangelique schreef:volgens mij heeft momenteel iedereen moeite met het weerstaan van alle verleidingen, of niet?
ik wel in ieder geval! dinsdag moet ik weer naar de dieetiste en ik zal dan maar eerlijk en openhartig vertellen dat ik alles gewoon in mijn mond stop, terwijl ik heel hard denk 'dat moet je niet eten!'. ben benieuwd wat voor tips en adviezen ze geeft.
ben niet afgevallen denk.
Ukkiee schreef:O: 1,5 boterham met boter en rookvlees, 1 kopje thee met melk en suiker
L: 2 ligakoekjes, 1 glas water met een beetje smaak
T: 1 superstroopwafel
D: kip, sla, tomaat, 2 kopjes thee met melk en suiker
Netjes tochVanavond uit dus ik weet niet of ik dan ook netjes blijf eten
Flevogirly schreef:O: 1 boterham met vlees en boter + 2 biscuitjes
T: water, baby liga![]()
L: 3 boterhammen + 1 cracker (2x vlees, 1x pasta, 1x pindakaas)
T: sinasappel + 1 koekje van een liga
A: kibbeling met beetje knoflook saus
T: dropjes, andere koekje van de liga
benangelique schreef:he wind, dat is heel vervelend! beterschap dan maar.
Evy is met hardlopen helemaal goed ja, er is ook een topic over: kijk maar in de zoekfunctie op 'start to run'. Ook kan je via google zoeken op 'hardloopschema' er staat genoeg op internet.
Let wel op je schoenen! koop goede en ga ajb niet rennen op je gympies, tennisschoenen, aerobicschoenen etc. heb jarenlang schoenadvies gegeven aan hardlopers en heb door het verkeerde schoeisel ook al heel wat blessures voorbij zien komen.
Wind schreef:Volgens mij is hier net een flink ongeluk gebeurt. Ik woon een paar honderd meter van de snelweg (A28) en net kwam de traumaheli heel laag over en hoorde ik politie en ambulances voorbij vliegen (ik woon ook heel dicht bij het ziekenhuis). Ik hoop dat er geen doden zijn gevallen.
Intussen voel ik me nog steeds niet veel beter, dus ik ga niet werken vandaag.
Rainie schreef:Je bandje leeg, wat wil dat zeggen?
Flevogirly schreef:@Mistic: ik heb een dieëste maar aangezien ik weer ''honger'' gevoel heb omdat mijn bandje leeg is, kan ik het niet volhouden op 1 broodje 's morgens, 2 's middags, tussen door fruit en klein beetje avond eten en 's avonds nog een keertje fruit/magere yoghurt..
Slotty schreef:nou.. ten eerst is het ongezond en ten 2e kan ik het niet eens!