Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annetje schreef:Even gewoon een vraag tussendoor. Als ik zo doorga, blijf ik afvallen (neem ik aan) Want ik doe het al de hele tijd zo.
Nu zit ik dus op streefgewicht en ik wil eigenlijk ook echt niet nog meer afvallen. Moet ik dan mijn kcal weer langzaam een beetje opvoeren? Hoe pak ik dit aan?
Ben er zelf ook echt trots op 
Mocca schreef:Planning
O: 2 volkoren boterhammen (halvajam en achterham)
T: appel, 1 evergreen (half pakje)
L: bakje magere joghurt (met wat vlokken), stuk kruidkoek
T: kiwi, 1 hartige sultana (1/3 pakje)
A: Bloemkool, aardappels en gehaktcordonbluetje, beetje pindasaus
T: -
Het is maar goed dat er nog maar 1 was, anders had ik een heel pakje gegeten, en dat is ook weer niet nodig (we eten namelijk al om half 6).
sokje87 schreef:O: 2 geroosterde maisbroodjes, zonder beleg. Plakje ontbijt koek.
T: -
L: stuk appelkruimelvlaai, kommetje tomatensoep.
T: Krentenbol
A: Sla
Mocca schreef:Waar is je fruit?
heheladyjoy schreef:Op zich wel goed, maar nu komt mn vriend net binnen met een zakje yoghurtsnoepjes en een grote reep chocola, omdat ik ongesteld ben. Wel lief hehehe

)
(zelf gemaakt)
Ach .. we eten het toch maar eens in de zoveel weken ..
Jammer he! Want ik maak graag bladerdeeg met spinazie of bladerdeeg met gehaktvulling. Heerlijk!

Spetterlover schreef:Ik mag niets zeggen vandaag, na 2 dagen redelijk netjes heb ik vandaag 2 pakjes kitkat, 2 bounty's en een kinderbueno (ofzo?) gegeten.. omg, ik had toch even een rothumeur.. was echt nodig
Handje M&M's, 3 kleine stukjes melkchocola met nootjes, 1 stukje Bon Bon Bloc. Hormoontjes, hormoontjes. Heb ook een lekkere buikpijn, hoofdpijn en rugpijn..