Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Scarlet_ schreef:Oef, ik was verbaasd toen ik vanochtend op de weegschaal stond!
Ik had gister best slecht gegeten, had wel gewoon m'n havermoutpap op, 4 sneetjes brood (2 met pindakaas, 1 met meloen-kipsalade en 1 met slankie), verder nog een pakje liga's en een appel. Alleen ik moest sporten, dus vandaar dat 'k niet warm gegeten heb.
In ieder geval, ik kreeg 's middags zó'n zin in chocola... Dus ik dacht, ik ga vanavond toch 2.5u sporten, een snickers kan geen kwaad.
Werd er na het sporten nog getracteerd op appeltaart! Die kon ik niet afslaan, hihi.
Maar goed, ik stond vanochtend dus op de weegschaal, was toch benieuwd of 'k aangekomen was of niet, woog ik opeens weer 70.4
Maakte dus helemaal niks uit!
Zo hardlopen, probeer mezelf een beetje op te peppen want heb eigenlijk helemaal geen zin. En vanavond weer lekker tae bo
orionneke schreef:
Mag ik opmerken dat ik dit verhaal toch echt niet normaal vind?? Volgens mij heeft laura al 100.000 x gezegd dat je niet meteen zwaarder wordt van slecht eten....... En van een keer slecht eten wordt je ook niet zwaarder en als dat zo is is het vocht.
Damn sommige mensen snappen er echt niks van.