Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:O: 1 cracker met cottage cheese+ Brinta
L: 2 BB met tomaat, halve ui, augurkje, ei en 1 plak kaas
T: appel
A: 60 gr. pasta met saus van brocollo, 3 halve paprika, 1 ui en kaassaus
T: magere yogurt met peer
T: vanavond wijntjes op stap en wat chipjes gehaald, wel lekker dansen!
B: 60 minuutjes fietsen+ 60 minuten baantjes trekken, meer als een uur flink gewandeld!
KarinvdM schreef:Wat is XCO??
Bhriseis schreef:Een mooi lijstje Karin! Zo veel groente als lunch!
Plien: Suikerrijke tussendoortjes waren me echt niet opgevallen Plien, maar zou het kunnen dat je ietsiepietsie minder eet dan anders tegenwoordig? En elke dag 1 lekker dingetje is niet erg
KarinvdM schreef:Ja, lekker, ik ben dol op groente en rauwkost.
Dat doe je dus in de sportschool, NeverGiveUp? Handige manier om op een instructeur te besparen...
Bhriseis schreef:Hmm als je het zo druk hebt, zou ik dan toch meer gaan eten, vanaf je ontbijt. Sowieso heb je dan minder trek gedurende de dag, en plan 's avonds een mooie fruitsalade ofzo in, zet ze desnoods al klaar. Opgeblazen komt vaak door minder gezonde voeding, dus desondanks dat je even geen tijd hebt om te sporten zou je buik al platter zijn danEn veel thee drinken in combinatie wil ook helpen. Veel succes, en laat het niet aan je hart komen: soms is er gewoon minder tijd over voor sport, je doet al zo hard je best
NeverGiveUp schreef:O; Havermout met rozijntjes, walnoot, honing en druiven
T; Muesli koekje
L; Twee bruine broodjes met beetje kruidenkaas, sla, tomaat, kipfilet en gedroogde peterselie.
B; twee uur werken
T; Thuis nog twee bruine broodjes met hetzelfde als lunch. En een smoothie met een halve citroen, druiven, mandarijn, appel en beetje magere yoghurt.
B; Twee uur bosrit met paard
A; Kipschnitzel, sla, broccoli en aardappelbolletjes. Als toetje bakje magere yoghurt met witte druiven, wat havermout en kokossnippers. (Aanrader!!!)
T; gezellig bij vriendin geprakte aardbei+havermout koekjes, vijgen en volkorencracker met mengsel van avocado, creme fraiche en teentje knoflook. Heerlijk! En weer leuke ideeen opgedaan. Stiefvader van haar is erg biologisch. Soms beetje te maar wel leerzaam
Plien91 schreef:Bhriseis schreef:Een mooi lijstje Karin! Zo veel groente als lunch!
Plien: Suikerrijke tussendoortjes waren me echt niet opgevallen Plien, maar zou het kunnen dat je ietsiepietsie minder eet dan anders tegenwoordig? En elke dag 1 lekker dingetje is niet erg
Goed gezien. Gevolg is dat ik 's avonds begin te snacken. Had het eerst niet direct door maar begin nu het patroon te herkennen. Die dingen komen vaak niet op de lijstjes hier te staan.
Woensdagavond een tosti en de banaan-choco milkshake van de Mac.
Gisteravond handje chips, glas cola, stuk appeltaart (was allemaal bij de muziekvereniging).
Dinsdagavond oranjekoek en wat toastjes; schoonfamilie op bezoek.
Kortom:![]()
![]()
![]()
![]()