Leuk taartje Danique! Probeer de decoraties nog iets dunner te maken, dan zijn ze nog mooier
Tieneke
Geplaatst: 23-11-13 21:41
De taart voor mijn nichtje van 3... Vulling is perzik en braambessen, gewone botercreme (roze) als bekleding, hagelslag en hier en daar een beetje roze musketzaad (wou ik niet te veel doen, want blijkbaar eten ze van die gekleurde korreltjes op ijs of zo ook niet op), strik van zelfgemaakte flower paste, olifantje van suikerpasta... Dat lustte ze de vorige keer niet, want toen was het groen. Nu wel, want nu was het roze Hij viel erg in de smaak en ik vond hem zelf eerlijk gezegd ook heel lekker
Dit weekend ook weer druk bezig geweest voor een taart voor een vriendin. Hij is gevuld met zwitserse room met verse aardbeien en afgesmeerd met botercreme:
Vraagje als ik vandaag een taart helemaal klaar maak vulling botercreme en jam en bekleed met fondant en marsepein figuurtjes kan ik het dan invriezen. En woensdag avond eruit halen om donderdag te gebruiken. Heb dit nog nooit gedaan maar woensdag helaas geen tijd om te maken.
KozieZ
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 13:09
Ja dat kan. Zeker 24 gebruiken om goed te laten ontdooien.
En de zak van Sinterklaas, ook als workshop gemaakt bij Marije?
Ik heb deze week 5 taarten gemaakt. Twee helaas erg beschadigd dus maar met de collega's opgegeten. Iemand tips om witte/crème fondant glad te laten lijken? Ik vond alsof je ieder bobbeltje erger leek te worden! Ook twee taartjes gemaakt voor m'n ouders en 1 taartje gemaakt als weggeef taartje (Facebook actie)
Oh haha, ja dat kan , het is er de tijd voor maar ik woon in de kop van Noord-Holland dus dan is het sowieso niet handig om bij jou in de buurt een WS te volgen...de eerste taart staat hier alweer in de oven....leuk hoor sinterklaastijd :-D
Ik kan niet uploaden, worden hele rare plaatjes op eenof andere manier, maar op mijn facebook staan foto's van een bustaart, die wilden we voor het werk maken ivm overname. Nou had ik niet de illusie dat we maar half zo goed zijn als Irene, maar die van ons werd zo'n gedrocht dat we hem niet eens durfden uit te delen
DIVA2
Geplaatst: 03-12-13 10:04
HAHAHAHAHAHA!!! Best lastig he, zo'n simpel bussie??!!
Hier is het nu even stilte voor een stormpje. De aankomende weken staan er een paar taarten op stapel. De eerste is voor 13-12 geloof ik. En dan de dag erop ook een, de dag daarop 20 cc, weekend daarna ook een taart + 30 cc. 5 jan een grote voor 30 pers, 11 jan een nog grotere(als die door gaat) en dan weer rust geloof ik.
En die rust komt dan wel even goed uit want manlief gaat half jaar naar Nigeria in die tijd.
Kinke
Geplaatst: 04-12-13 22:27
Ik ben nu ook wel heel benieuwd naar het bussie Deze heb ik vandaag gemaakt voor een sportvriendinnetje, gevuld met pepernoten crème en mandarijntjes