Muesli was 180 kcal volgens valtaf. 3 boterhammen vind ik ook niet echt veel, oke normaal zijn het er 2 met pistolletje. Maar om dan meteen op 2200 kcal te komen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myra schreef:Kan ik me goed voorstellen Sylhouet!
Ik kan nu, na al die tijd alles te hebben ingevuld, ook niet zonder een dag niet invullen etc.
Een beetje aankomen is natuurlijk geen ramp gelijk het, het is tenslotte je trouwerij etc!!
Daar moet je wel iets leuks van maken! (en lekkers)
Jamy schreef:Ja was ook niet ondaardig bedoeld, maar ik bedoel in die dingen zitten aardig wat kcal, maar daarom snap ik ook nog niet dat je op zoveel zit!
Ik zelf eet geen rijst en aardappelen meer dus dat scheelt wel aardig in kcal en koolhydraten!
Sylhouet schreef:@ Ladyjoy, wat lief van je vader! Nu kun je lekker sporten!
Zo, ik heb net paardgereden etc. en ga nu eerst hardlopen.
Planning volgens schema: 20 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen, en dan nog 25 minuten hardlopen.
Het einddoel van ons schema (over 4 trainingen al) is 45 minuten aan één stuk hardlopen, je kunt wel zien dat we in de buurt komen nu, want op die ene minuut wandelen na, zitten we er al op! Ben benieuwd (heb niet zoveel zin….![]()
)
Citaat:O= 300 ml magere melk + 20 g bambix + zoetstof
T= /
L= 3 roggebrood, 1x kipfilet+becel, 1 gekookt ei
T= 1 sinaasappel, vitalinea toetje, plakje rookworst
T= appel
A= mais kolf met kipfilet/rundertartaar en aardappels/rijst ?
T= muesli + magere yoghurt
Beweging= rustdag (alleen traplopen en 5 min fietsen)
Sylhouet schreef:Ik heb gewoon hardloopschoenen van Nike (staat 'running' op) en mijn bijna-mannetje heeft van een merk dat ik zo niet eens ken.... gewoon bij de Scapino gekocht!
Ik loop er prima op!
We zijn beginners met hardlopen en wilden niet meteen grote bedragen aan speciaal op je voet afgestemde schoenen gaan uitgeven... wil nog wel een keer echt goede schoenen kopen bij een speciaalzaak, maar voorlopig gaat het prima zo!
Van het weekend hadden we wandelschoenen gekocht, misschien dat je daar mee in de war was?
Myra schreef:@ Ladyjoy: mijn moeder stond erop dat we naar een hele goede zaak gingen om goede sportschoenen te kopen voor het hardlopen. Wij naar zo'n zaak, en uiteindelijk na veel schoenen te hebben geprobeerd op een voor mij goed paar gekomen (ze waren wel 130 euro...).
Wat ze daar deden was eerst een filmpje maken met standaard schoenen die ik aan had en die vervolgens elke keer opnieuw afspelen om te kijken hoe ik mijn voeten plaats etc. Heb nu wel echt perfecte schoenen
En ook omdat ik echt door wil gaan met hardlopen was het zeker een verstandige koop!
Goedkopere schoenen zijn natuurlijk ook prima, ik weet niet hoe intensief je het wilt doen?
MarjoEisla schreef:Vandaag ook voor mij wel een goed dagje:
O: special k 25 gram en 100 ml magere melk *was de banaan vergeten*
T: 2 kleine dropjes
L: 2 crackers smeerkaas 2 meergranen boterhammen leverworst
T: volkoren koekje en appel
T: pakje sultana
D: half bord spagheti bolognese en wat sla, yoghurt met creusli toe.
Beweging ongeveer een uur gefietst en straks wil ik ong 5 kwartier rijden.
Citaat:O= 300 ml magere melk + 20 g bambix + zoetstof
T= /
L= 3 roggebrood, 1x kipfilet+becel, 1 gekookt ei
T= 1 sinaasappel, vitalinea toetje, plakje rookworst
T= appel
A= mais kolf, 85 g rundertartaar, gekookte aardappels
T= onbekend (liga/fruit o.d.)
Beweging= rustdag (alleen traplopen en 5 min fietsen)