M'n vriend heeft het pakket vandaag bij de bakker opgehaald. We kunnen morgen alleen niet langs en ik zag het dus pas rond 19.00 uur.. Nja, kijk wel even of het woensdag lukt om langs te gaan en wat ze dan zeggen. Bedankt voor de tip in elk geval!
Het was verder een mooi pakket trouwens!
Een bruin brood, zak met twee afbak vlechtbroden, zak met zes witte puntjes, doos kaasvlinders en dan het doosje met scones.
Ik kom me ook aanmelden! Heb nu 2x een pakket gehaald. 1x bij de bakker en vandaag eentje bij de plus.
Allebei 4,99 Ik kan niet zo vaak iets ophalen. Maar af en toe dan doen we zo'n pakket. Binnenkort wel weer eens de bakker. Want het brood in de vriezer is bijna op.
Kaas zou ik ook invriezen. Desnoods geraspt. Maar niet in 1 groot stuk, anders moet je alles tegelijk ontdooien en opeten.
Vanmiddag mag ik weer naar de bakker voor een pakket. Meestal rij ik er niet voor om, deze bakker ligt op de route van m'n werk naar huis (alleen even afslag het dorp in en volgende afslag de N18 weer op. Andere vestigingen combineer ik als ik toevallig ergens moet zijn waar een tgtg punt zit.
Ik zou er hooguit een km voor omrijden. Probeer zoveel mogelijk op fietsafstand te doen. Anders schiet het idd het doel voorbij. De deka ligt op 500 meter lopen dus meestal combineren we dat met de hond uitlaten
Ik rijd gerust wat verder voor een pakket Zit sowieso al 1500 km per week op de weg en heb een leaseauto, dus maakt voor mij weinig uit. Hoe hypocriet het ook is Ik ga natuurlijk geen uur rijden voor een pakket in the middle of nowhere, maar hier in de omgeving heb je sowieso weinig dus 20-30 minuten kom je toch vaak wel aan.
Ik haal tot nu toe alleen pakketten bij winkels waar ik toch al klant ben. Die liggen allemaal op fietsafstand. Tot nu toe kon ik het ophalen van mijn pakketten combineren met de gewone boodschappen.
Ik combineer het met mijn werk in zeeland rij er dan langs als ik naar huis ga en haal het op. Voor de spar wil ik op zitdag nog wel eens 13 km rijden ze zijn op zondag dicht dus zijn op zaterdag leuke pakketten