Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gebruik je dat i.p.v lijn- en chiazaad?

zou dat ook in de oven werken?
Chocolade-boekweitgruttenpap
Ik sport op dit moment niet, maar eet wel als een bootwerker, dus even pas op de plaats.

Many schreef:O: havermout met rijstmelk, cacao, honing en lijnzaad; appel
L: waldkornbol pesto/kaas/komkommer/rucola, 1x roggebrood met een gekookt ei
T: boekweitcracker met pindakaas en banaan
A: loaded baked sweet potato (nu al zin in), 4 stokbroodjes met kruidenboter
T:2 mandarijnen
B: 30 minuten abs en obliques (Fitnessblender), boodschappen doen, paar uurtjes winkelen
Eliine schreef:Ik weet niet of dat helemaal waar is hoor Many wat je nu zegt. Wat de broden betreft, die mogen inderdaad de naam Speltbrood dragen als het voor de helft uit spelt bestaat. Maar over grondstoffen ben ik niet zo zeker of dat ook vermengd mag worden. Volgens mij niet.

En anders vlees of gehakt of tofu blokjes. Ben benieuwd!

In de stad kreeg ik eens moordende honger en heb toen (gelukkig) een slank broodje gezond kunnen vinden bij Bakker Bart. Daarna heb ik stroopwafelkruimels gekocht en daar 5 stukjes van genomen en daarna moest ik drop en snoep kopen voor Amerikaanse vrienden en toen heb ik mezelf ook maar getrakteerd op een zak snoep
Zit nu aan de apenkoppen, zoute ruiten en colaflesjes en ik ben er enorm van aan het genieten 
. Wat ik alleen wel jammer vind is dat hun bv voor pasta saus verwijzen naar een pot pasta saus i.p.v. dat ze echt het hele recept zelf maken, maar het is wel lekke voor ideeen op te doen!