[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AniekR

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 00:28

Jawel, bami zit redelijk veel koolhydraten in, gelukkig had ik wel kip zonder zo'n vettig randje. Dat scheelt al een hele hoop natuurlijk Knipoog
Nasi is denk ik gezonder, maar daar hou ik weer niet zo van Bloos Tong uitsteken

Armaris

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 00:31

AniekR schreef:
Jawel, bami zit redelijk veel koolhydraten in, gelukkig had ik wel kip zonder zo'n vettig randje. Dat scheelt al een hele hoop natuurlijk Knipoog
Nasi is denk ik gezonder, maar daar hou ik weer niet zo van Bloos Tong uitsteken

bami eet ik niet, dus valt nog mee. ik eet het liefst rijst rauw, de soep en kippenbrochet.
Maar ehm, hoe zit dat met koolhydraten? Dat verdikt je ook?
Ik heb nl een basis op dieet van vetstoffen, hoe minder vetstoffen, hoe beter.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 00:39

ehm, meningen over koolhydraten zijn nogal verdeeld. Je komt er wel van aan, maar het zorgt ook juist voor verbrandingsenergie. Dus waar je energie van krijgt bij bijv. het sporten.
Daarom zie je ook vaak dat wielrenners enzo voor een race vaak spagheti eten voor de (snelle??) koolhydraten en waardoor ze dus veel energie hebben in de race...

Maar je hebt dus dieëten als montegnac (schrijf ik dat goed? Nagelbijten / Gniffelen) die dus helemaal koolhydraat vrij zijn. Zelf lijkt me dat heel ongezond, maar bijv. mijn moeder beweert dat ze juist van koolhydraten erg aankomt...

Ik probeer gewoon op te letten wat ik eet en van alle nodige stoffen wel spul binnen te krijgen, maar gewoon niet té veel koolhydraten, vetten etc. (Moet ik zeggen dat ik wel redelijk veel brood => koolhydraten eet).

Rijst zitten ook koolhydraten in dacht ik, maar niet gek veel. Is best gezond Ja Knipoog

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 00:57

Ik eet altijd rijst maar doe samen met mijn vriend een zakje, dus dat is niet veel, beter dan aardappelen Ja
Ik eet 3boterhammen per dag op een normale dag(maw dat ik geen examens heb, dan eet ik er 4) en that's it Ja

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 01:38

Ja volgens mij is rijst idd gezonder als aardappelen Ja Maar met 2/3 aardappelen is op zich ook niks mis Tong uitsteken

Ik eet dagelijk toch vaak wel 6 tot 8 boterhammen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:06

Morning!

Welkom Armaris!

Iedereen de kerst overleefd? Hier goed te doen, gister lekker bij schoonfamilie gefondued, veel rauwkost op, dus gevoelsmatig was het neit zo slecht Clown

Trouwens schandalig, hadden daarna nog feestje, dus was me aan het omkleden thuis, trek ik een kastdeur open, komen daar mijn kerstcadeautjes voor mn broertje en zusje nog uit Nagelbijten / Gniffelen glad vergeten Nagelbijten / Gniffelen dus die nog maar even onder de boom gelegd Haha!

Straks maar even spullen inpakken, boodschappen doen etc (boodschappenlijstje maken Nagelbijten / Gniffelen ) en dan gaan we eind vd middag waars. op vakantie Ja Haha!
Gaan richting Luxemburg/Duitsland, dus dat wordt brrrr koud!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 11:12

Voor mij is kerst echt goed, mag elke dag zo zijn. Ik val hard af momenteel.
m: broodje met zalm (laat opgestaan) met thee
t: champagnekoekje
a: geen idee

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 12:51

Goedemorgen!

Welkom Armaris Lachen

Ik heb gisteren bij m'n zusje wel slecht gedaan Knipoog

Ze had twee taarten gebakken jammie! Echt mooi en lekker. Een met van die roompudding en vruchten erop en een chocoladecake taart met abrikozenjam er tussen en chocoladestukjes erop Haha!
En als diner hadden we daar kalkoenfilet, brocolli, worteltjes, sla, beetje gebakken aardappeltjes en wat champignonnensaus Was heel lekker.

Vanmorgen lekker uitgeslapen. Verder nog actief doen, stofzuigen, afwassen, bed verschonen enz.. en vanmiddag naar stal Hopen dat die knol wat minder gestoord is dan gister. Maar ja kunnen toch voorlopig niet rijden want de bak is bevroren en dat blijft voorlopig zo als ik het weerbericht zie... dus word de binnenlongeerbak.. Gisteren al laten springen daar, dus vandaag maar dubbele longe denk ik..

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 14:12

hmmm die taarten klinken goed, Patricia Haha!

Zo, ik heb mn spullen gepakt, 7 truien bij me geloof ik Nagelbijten / Gniffelen ik ga het niet koud krijgen Haha! genoeg studiemateriaal, boeken etc bij me, komt helemaal goed Ja
nu wachten op Niels, dan boodschappen doen en dan op ons gemak weg! Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 14:30

Leuk Ingrid! Lachen is dat de verrassing van Niels?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 15:36

Madeir is gisteren niet meer buiten gezet. Ze heeft twee dagen in stal gestaan. Erg slecht van mij

Rijden ging hierdoor niet goed (ze is zo druk) ondanks dat ik haar had gelongeerd. En ze schijnt een beginnerspaardje te zijn Clown dan weet ik dus ook dat ik echt niet kan rijden

Maar ook al is dit zo, ik wil mijn best blijven doen dat ik haar rijdt. Word nog steeds moe van dat verhaal met bijrijdsters. ''Zou ik haar dan maar ''even'' door rijden voor jouw?'' Nehhhhhhhheeeeeeeeeeee. Laat mij maar. Komt ooit wel. Onze dag. Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:31

nee, die verrassing komt 11/12 januari Clown
dit is gewoon weekje vakantie Lachen

Komt allemaal best goed hoor, Paulien! gewoon lekker lol blijven houden!

Tot volgende week Doei!
Fijne jaarwisseling allemaal Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:39

Oooh echt foute dag vandaag, 1 dag in mijn periode cyclus heb ik geen stop (geen idee hoe dat komt en is dus vandaag)

1 stuk chocolade, bord chips, halve pistole met zalm, kipnugget, ai ai ai Nagelbijten / Gniffelen dat het maar snel morgen is Tong uitsteken

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 16:43

Heel veel plezier Ingrid, ik ben vanaf maandag ook 5 dagen weg. Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:38

Veel plezier Ingrid!! Lachen

Komt allemaal goed Paulien. Alle paardjes zijn wat drukker met dit weer. Mijne was gisteren ook helemaal gestoord. En dan komen ze bij ons gewoon elke dag op het land 5 uurtjes ofzo
Ik heb hem vandaag in de binnen longeerbak gedaan met een ander paard van stal. Kunnen ze ook lekker spelen. Morgen misschien ritje stappen in het bos.
automatische waterbakken waren bevroren, dus nu een kuip in stal en water uit de zadelkamer halen.. gedoe..

Nu even snel eten.. pizza heel slecht Bloos

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:44

hoihoi... kom ook ff aanwaaien... heb geen tijd om bij te lezen... excuses!!

heb hectische dagen achter de rug.... 1ste kerstdag kwamen we er achter dat het toilet verstopt zit... de hele gang blank... gister het ontstoppingsbedrijf gebeld, die kwamen vanochtend... maar de verstopping zit erg diep (nog onder de showroom waar we boven wonen waarschijnlijk) en er moet maandag eerst een installatiebedrijf komen voordat het ontstoppingsbedrijf wat kan doen... Verdrietig we kunnen nu dus niet thuis naar de wc... best lastig.. en dan te bedenken dat we gisteravond, vanavond en morgen de hele dag visite over de vloer hebben omdat mn vriend vandaag jarig is... zn ouders boden gelukkig aan dat we zijn verjaardag bij hun mogen vieren Lachen

heb nogal raar gegeten vandaag... geen duidelijk O en L, maar her en der wat T's..
T's: beschuitje hagelslag, plakje cake, oliebol Haha!
D: kopje groentensoep, broodje kaas, paar plakjes stokbrood met kruidenboter, sneetje kerststol
T: vriendlief is jarig, dus vast een paar hapjes en wat chippies...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 19:55

Katia, zo herkenbaar Tong uitsteken

Ingrid & Pivanti, het schijnt dat ze bij mij drukker is dan waar ze eerst stond. Dan voel ik mij gelijk zo slecht.

Irme, waar ga je heen? Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 20:04

Sanne, dat is een gedoe zeg!

Paulien, ze probeert je gewoon uit joh Knipoog

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 21:53

Ik ga naar Vlieland. Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-08 23:33

Pivanti, is dat niet slecht, als een paard je uitprobeerd?

Meiden, ik weet waarom Madeira vandaag vervelend deed. Iemand heeft voor mij het bit strakker gezet, sindsdien doet ze zo. Dus ik ga morgen even die riempjes minder strak maken, zodat het hopelijk over is. Lachen Het was iemand die instructrice is, dus had er wel verstand van.. Maar schijnbaar is het voor Madeira prettiger om het 1 gaatje losser te hebben.
Dus dat is wel fijn Haha!

Irme, leuk Haha!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 02:05

Goedenacht Doei!

Even snel melden. Lange dag gehad, hindernissen uit het land gehaald, op wedstrijd geweest en daarna nog een avond gefotografeerd. Niet echt veel gegeten Nagelbijten / Gniffelen Morgen eens kijken hoeveel ik weeg... Knipoog

Nu snel slapen, om 10 uur morgen weer aanwezig zijn daar...

(ohja voor de duidelijkheid, heb het een beetje druk de komende 2 week Knipoog)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 12:29

@ Paulien: het is helemaal niet slecht als een paard je uitprobeert.. doet de mijne ook.. is een 3 jarige merrie.. en ben er al 4x afgevallen Bloos.
Ach jaa.. dan zeggen ze tegen mij ook welis je bent gek.. nou dan ben ik maar gek, maar eens moet je eerste keer zijn toch??
Dat is met alles zo!
Het gaat jou ook zeker lukken!!!!!!
Wat ik wel een beetje raar vind is dat een instructrice zonder te overleggen met jou je hoofdstel gaat veranderen Verward

Ik kon het niet laten om mij even te wegen vanochtend Bloos.
En.. En.. En.. En..
Mijn start gewicht was 84 kg, toen was ik 1kg aangekomen en er is nu 800 gram weer vanaf Go jij! Go jij!
Dus zit nu weer op de 84.2 kg.. nog maar 14.2 kg te gaan Tong uitsteken

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 13:09

nee joh meid, je had moeten zien hoe pablo in het begin liep bij mij... nou die wilde geen eens normaal aandraven, alleen maar kop in de lucht boos kijken en in slomotion aangaloperen en soort gein.. maar als je kijkt hoe hij nu loopt (na 10 lessen ofzo) echt een wereld van verschil... hij doet het echt super goed. En zoveel kan ik dan nog geen eens trainen omdat onze bak nogal oliebol is...

Dus komt echt wel goed hoor!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 16:55

Hoi allemaal, ik kom ook weer eens langs!

Heb helaas te weinig tijd om vaak te reageren, maar ik probeer wel een beetje mee te lezen.

Vandaag was ik laat wakker, dus tussendoortjes zijn weinig, omdat mijn ontbijt en lunch laat waren en kort op elkaar.

o: 2 volkoren boterhammen met sandwichspread
t: glas sinaasappelsap
l: 2 volkoren boterhammen 1x smeerkaas, 1x eiersalade
t: paar stukjes ananas, appel
a: ?
t: yoghurt, fruit

En toevallig nog iemand interesse in spijkerbroeken? Zijn maat 36 en 38.
[EA-OV] 10 mooie MERK spijkerbroeken!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 19:38

Hoi allemaal, hoe is het met jullie?

Ik ben een beetje inactief door de stressvolle periode momenteel. Nu heb ik dan wel 'vakantie', maar da tbetekent nog erg veel leren. Bovendien zit ik op een landgoed, dus heb ik wel andere dingen te doen dan internetten Haha!

Ik heb gisteren dit gemaakt:
[UK] [SCH] Heide (althans poging tot...)

berichtje zou leuk zijn Haha!