Als vriendje opschiet, want hij kookt altijd en hij moet om 18.30 werken... anders wordt 't brood 
Poffertjes had ik niet kunnen weigeren Liedje, goed hoor!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Als vriendje opschiet, want hij kookt altijd en hij moet om 18.30 werken... anders wordt 't brood 
ladyjoy schreef:Hihi oke dat haal ik zelf in huis als ik het zoveelste zwakke moment heb....
Maar.. wat ik gisteren had gesnaaid had ik trouwens allemaal gekregen op mijn stage (we vierden suikerfeest)..
En nee, ik heb ze gekregen niet hijhahaha, een halve is toch niet zo slecht, heb de rest van de dag nauwelijks wat gegeten voor mijn doen
Vader is nooit begónnen met dieëten.. hoe vind je dat? Had ik zo'n mooi 'verhaal' voor hem opgesteld, krijg je dit als dank.
Leuk joh, amsterdam! Of is dit in de korte periode dat ik weg ben inmiddels ook alweer 'normaal' geworden ofzo?
Wel op openbare basisscholen tenminste.

March schreef:Goedemorgen!
Alles goed met iedereen?
O: 2 mb, snijworst, glas sinaasappelsap
L: 1 pompoenbroodje met magere kaas, 2 mb, filet americain, gebakken ei met ontbijtspek, glas melk
T: 2 kiwi's
D: Burrito's, glas melk
T: Banaan
anderhalf uur badminton

En nog een bakje magere yoghurt toe
LittleAnn schreef:Ik was op de basisschool het enige buitenlandse kindje, moslims nog nooit van gehoord en suikerfeest al helemaal niet! Maar goed, amsterdam is sowieso anders wat dat betreft heb ik wel gemerkt toen ik daar was....

LittleAnn schreef:Mijn dag:
o: magere vruchtenyoghurt met muesli
t: crackers
t: pompoenpannekoek (tractatie)
l: Halve chickenwrap met frietjes![]()
t: klein zakje m&m's![]()
a: twee peren en vruchtenyoghurt
Sizzy schreef:Mijn dagje vandaag:
O: Magere yoghurt met fruit'n fibre:
t: - (laat ontbeten)
L: 4 wasa volkoren crackers met huttenkase/tomaat en filet americain/komkommer
t: - (laat gelunched)
D: broccolisoep met stokbroodjes en wat kruidenkaas
t: appel
Bew: kamer helemaal gesopt, lopen

Ik vind dat spul echt té lekker, dus een beetje veel genomen
Maar ach, het is over het algemeen best mager gelukkig. En de rest van de dag ben ik ook weer braaf geweest.
Wat zie je er goed uit, ben je niet heel veel afgevallen?!''
!
! Goed van je joh dat zelfs mensen het zien die het niet weten, betekend toch dat je veel bent afgevallen
.
!
Alles komt goed meis, of het nu snel is of over een half jaartje toch?
Ik snap wel dat je je rot voelt!
Stel dat het 'pas' over een half jaar gaat gebeuren, dan kan je je wel bedenken dat je rond deze tijd volgend jaar al heel veel bent afgevallen. Da's toch wel een fijne gedachte!! Flevogirly schreef:![]()
![]()
![]()
Chill je bil !!
zo lossen ze hier alles op
Maar het komt wel goed meis, kan je zelf niet nog even bellen? Oh nee bij jullie is het al avond

?
*

!!