Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Tha_Niekje schreef:Goh, volgens mij scheelt het een hoop tijd dat ik vrijgezel ben![]()
Ach ja, mét vriend heb je een hoop extra beweging
Die je trouwens ook kan hebben zonder vriend.. das waar
ladyjoy schreef:Hahaha ja vriendinnen.. daar kom ik nog nauwelijks aan toe
Tha_Niekje schreef:ladyjoy schreef:Hahaha ja vriendinnen.. daar kom ik nog nauwelijks aan toe
Daar heb ik dan nog wel tijd voor tussendoor
ladyjoy schreef:Vandaag:
O: +- 40 gram muesli met 50 ml Sojamelk
T: bruin pistolletje gezond (kaas, komkommer, sla)
L: 2 br boterhammen met kipfilet
T: 1 br boterham met halve gehaktbal![]()
T: sla met yoghurtdressing
A: zvrijst, gebraden kip & kouseband
T: 2 plakjes ontbijtkoek
Als fruit heb ik 2 glazen Appelsientje Mild op (= 100% dagelijkse vitamine C behoefte).
Beweging: 6 uur lang school.. 30 min lopen (naar metro/zonnebank en terug)
1.5 uur Sport & Spel op school (beetje voetballen, basketballen, pionnetjes omgooien en onzin)
Tha_Niekje schreef:Tja, wanneer je dagelijks sport is dat al heel veel in vergelijking bij gemiddeld Nederland
Riëtte schreef:@LJ: doe mij zo'n vader! Ik wil ook wel een jaartje sportscholen (hoewel ik niet zou weten wanneer ik dat zou moeten doen)
Ik vermoedt dat die 2200 toch wel aardig in der richting kunnen komen, gehakt zit erg veel in, en dan 's avonds ook nog kippenpoot.... Maar idd even checken op caloriechecker, dan weet je het zeker!
ladyjoy schreef:ladyjoy schreef:Vandaag:
O: +- 40 gram muesli met 50 ml Sojamelk
T: bruin pistolletje gezond (kaas, komkommer, sla)
L: 2 br boterhammen met kipfilet
T: 1 br boterham met halve gehaktbal![]()
T: 150 gram sla met yoghurtdressing
A: zvrijst, gebraden kip & kouseband (ong 150 gram)
T: 2 plakjes ontbijtkoek
Als fruit heb ik 2 glazen Appelsientje Mild op (= 100% dagelijkse vitamine C behoefte).
Beweging: 6 uur lang school.. 30 min lopen (naar metro/zonnebank en terug)
1.5 uur Sport & Spel op school (beetje voetballen, basketballen, pionnetjes omgooien en onzin)
Volgens mij doe ik gewoon wat fout met berekenen. Zo fout vind ik mijn dag niet (op de halve gehaktbal na) maar kom toch uit op zo'n 2200 kcal bij Valtaf! Vind het wel erg veel