Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:O: Klein bakje met havermout, lijnzaad, yoghurt, kaneel en banaan. (3/4 opgegeten)
L: 1 grote snee brood met de helft kruidenkaas en de andere helft belegd met ei en kaas. Helft van bruin broodje met kruidenkaas. Plak kaas
T: 2 mandarijnen en 1/4 restje ontbijt
A: Kom bospaddenstoelen soep.Vega chili van kidney bonen, mais, bleekselderij, paprika, ui, knoflook en tomatenblokjes.
B: 40 min gefietst
Een er laatste praktijk dag. Blij met mijn lijstje van vandaag.
phormicola schreef:Vandaag:
O: flinke bak Special K met magere melk, kop sinaasappelthee
T: beschuitje met kip-kerrie salade
B: naar de markt op de fiets
L: (12:00) 1 croissant met kaas, 2 saucijzenbroodjes, 1 zuurdesem boterham, 4 roereieren en 2 Marokkaanse worstjes, veldsla, 2 mandarijnen, 1 kiwi, 1 lychee, 1 glas halfvolle chocolademelk
T: (21:00)1 beschuitje kipkerrie, 1 appel
A: tempeh gemarineerd in ketjap, 50gr linzen, 1 gegrilde paprika, rauw uitje, veldsla en ijsbergsla, tomaat, komkommer, augurk, munt, wat feta
Horse_xx schreef:O: 'mug cake' (30 gr havermout, 1 eiwit, 10 gr whey), 30 gr havermout met 5 gr chia
T: -
L: 84 gr tonijn, 1 gekookt eiwit + Havermoutpannenkoekje (40 gr havermout, 1 ei, beetje sojamelk)
T: Rijstwafel met 10 gr pindakaas, 130 gr peer
T2: 200 gr appel, 150 gr yoghurt met gedroogde cranberries
L: Salade, ijsbergsla, komkommer, tomaat, paprika, olijven, augurk, gegrilde kip
T:5 gr pure chocola, 150 ml sojamelk met 2 gr cacao, 3 paranoten
Tiggs schreef:Waar kopen jullie je speltbrood? Ik had altijd dat van de AH, maar daar schijnt speltbloem in te zitten, wat eigenlijk ook niet zo goed is. Ook bij bakkers hier in de buurt blijkt er van alles en nog wat in te zitten.
robbedoes__ schreef:Sonja, daar zou je best nog eens gelijk in kunnen hebben, en aangezien mijn opleiding nogal bij dat ene bedrijf zweert.![]()
Vandaag er maar een AYCE dagje van gemaakt, voel gelijk dat mijn lichaam erop reageert, buikpijn![]()
O: 40 gr havermout, 250 ml amandelmelk, 10 gr chia, 1 banaan, cacao nibs
T: 2 kleine stukjes cake (om te proeven op mijn werk (bakker)) 2 speltkoeken
L: 2 meergranenboterhammen met 20+ smeerkaas, peer
T: 2 kiwi's, 1 bokkepootje, handje naturel chips
A: uit eten, voor: carpaccio met parmezaan, hoofd: gegrilde gamba's, beetje spaghetti met tomatensaus, salade met komkommer en tomaat
Horse_xx schreef:Eliine, super leuk dat je bij de bakker werkt. Wat doe je daar allemaal?
Eliine schreef:Horse_xx schreef:Eliine, super leuk dat je bij de bakker werkt. Wat doe je daar allemaal?
Taartjes eten
Haha nee hoor, ik werk in de winkel. Wij bakken wel ook veel (af) in de winkel en verkopen natuurlijk. Het is de beste bakker van Nederland geweest een aantal jaar terug, en ze zijn altijd heel erg bezig met gezond en puur e.d. Ik vind het erg leuk om er weer te werken (heb er voor mn 1e studie ook gewerkt) ook al is het 'maar' een bijbaantje. We doen nu heel veel met spelt, hebben daar ook meerdere soorten brood in ondertussen. En hebben nu zelfs Spelt-kruidencake (die is echt TE jammie![]()
)
Citaat:Mijn gepland lijstje:
O: special k met frambozen en klein glas ananassap
T: graanreep
L: pitabrood met pesto, mozzarella en groenten, yoghurt als dessert
T:appelkoekje
A: pasta gevuld met geitenkaas, salade en wat pijnboompitten
T: kopje gevuld met rijstcrackers
B: amperverplichte rust na operatie, naar paard geweest, uur lang staan schrobben op moddervlekken
naar ziekenhuis
robbedoes__ schreef:Horse, als ik het zo terug zie vind ik het eigenlijk ook heel erg meevallen! Op de een of andere manier leek het zo over de dag heel veel, maar uiteindelijk valt het dus best mee
LisErm94 schreef:O: 90 gram havermout, 10 gram omega3zadenmix, 175 ml halfvolle melk, 1 appel met kaneel
L: 300 gram magere yoghurt met 30 gram bodyenfitmuesli (met allerlei noten, cacao nibs), 2 beschuitjes, 14 gram whey, 97 gram banaan, paar reepjes rode paprika
A: gekookte aardappelen, stoofvlees, broccoli (vol bord)
T: 1/5 turks brood met kipsaté en zalmsalade
T: dadelijk nog wat fruit zodat ik rond de 2000kcal uitkom
D: 2xkoffie, veel water en groene thee, 1 cappuccino
B: Lekker weinig15 min fietsen, middagje stal