Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Edith schreef:Heb gisteren het boek van Rutger bakt bij de bieb geleend. Tezamen met de bokkepootjestaart van dit topic heb ik genoeg inspiratie voor mn verjaardag over twee weken!!
FuGeLiCu schreef:Edith schreef:Heb gisteren het boek van Rutger bakt bij de bieb geleend. Tezamen met de bokkepootjestaart van dit topic heb ik genoeg inspiratie voor mn verjaardag over twee weken!!
Hebben ze die bij de bieb??? Ik ga DIRECT kijken op de site en anders het boek reserveren
Edit: "In bestelling, reserveren nog niet mogelijk"
ladyflame schreef:Kristie schreef:Edith hoe is zijn boek? Staan er een beetje leuke dingen in? Ik zag hem laatst bij de AH liggen en heb er nog mee in mijn handen gestaan, maar twijfelde te erg...
ik heb hem sowieso in huis maar ik vind het een echte aanrader!
_Mara_ schreef:Ik heb mij weer eens gewaagd aan de chocolade sinaasappel cake van Nigella Lawson. De vorige keer had ik hem uit voorzorg iets langer gebakken, maar daardoor was die iets te droog geworden. Dit keer heb ik hem er dus uitgehaald, eerder dan mijn eigenlijk zinde. Want de sate prikker kwam er nog half nat uit. Maar ik moest vertrouwen hebben in Nigella, en het werkte! Een heerlijke, smeuïge cake. Dus mensen, dit recept werkt echt!
http://levenomteeten.nl/2014/07/24/vale ... ter-party/